Конкурс соціальної реклами на Міжнародному кінофестивалі “БРУКІВКА”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Andrew Zayets

Изображение12
Конкурс соціальної реклами на Міжнародному кінофестивалі “БРУКІВКА”

В рамках ІІ Міжнародного Кам’янець-Подільського кінофестивалю “БРУКІВКА” відбувається конкурс соціальної реклами до 60 секунд на будь-яку тематику: права людини, екологія, ЛГБТ, освіта, культура тощо.

Соціальні ролики не повинні бути доступні у вільному доступі на таких ресурсах як Youtube, Vimeo тощо до моменту закінчення прийому робіт.

Призовий фонд: 300$

Подати на розгляд свої роботи можна посиланнями:

https://brukivkafest.com/

https://filmfreeway.com/brukivkafest


Останні публікації цього розділу:

Тендер щодо надання послуг з організації проведення заходу

Міжнародна організація IREX запрошує до співпраці у проекті USAID ПУЛЬС

Виконавець робіт з підготовки технічного завдання (ТЗ) для розробки сероепідеміологічного модуля (веб-інтерфейc платформи інтегрованої з ВІЛ-МІС), що дозволяє проводити електронне управління та аналіз за даними сероепідеміологічного моніторингу ВІЛ для різних модальностей тестування на ВІЛ

Навчись знімати кіно, яке єднає континенти

IFES оголошує конкурс на проведення серії регіональних тренінгів

Конкурс з відбору учасників для участі в 4-денній навчальній поїздці