Конкурс розробки брендбуку «АСОЦІАЦІЇ ВІДКРИТИХ МІСТ» та надання дизайнерських послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Фонд Східна Європа та Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст» оголошують конкурс на відбір підрядника для розробки брендбуку «Асоціації відкритих міст» та надання дизайнерських послуг в рамках швейцарсько-української програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP.

Конкурс оголошено в рамках Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа (Україна) та Фондом Innovabridge (Швейцарія) у 2015–2019 рр. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допомагатимуть вдосконалити якість урядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.

Даний конкурс оголошується з метою вибору підрядника для розробки брендбуку «Асоціації відкритих міст» та надання дизайнерських послуг.

До участі у конкурсі запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські компанії.

Асоціація відкритих міст є добровільним неприбутковим об’єднанням органів місцевого самоврядування, що створене для задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного урядування та електронної демократії, а також для розвитку інтерактивних платформ та електронних інструментів. Діяльність Асоціації поширюється на всю територію України.

Метою діяльності організації є підвищення рівня довіри в суспільстві через якісну взаємодію влади та громади в Україні.

Стратегічні задачі:

  • підвищити рівень поінформованості та застосування населенням електронних інструментів участі
  • підвищити коефіцієнт прийняття рішень ОМС на основі електронних сервісів
  • підтримувати та розвивати інноваційні ІТ-рішення для ОМС на базі українського та міжнародного досвіду
  • розвивати та масштабувати нашу діяльність на громади України.

Наші цінності: комфорт, доступність, безпека, довіра, задоволеність, розвиток, час, якість, ефективність, фінансова стабільність, відкритість, прозорість, підзвітність, доступність, рівність.

Форма для заповнення:

Найменування послуги  Вартість послуг (грн.)  Терміни виконання
Розробка логотипа та інших елементів фірмового стилю, визначення фірмових шрифтів та кольорової гами    
Розробка стандартів та рекомендацій щодо його використання та розміщення на різних носіях    
Розробка дизайну друкованої продукції (бланків, візитівок, банера, звітів, обкладинки для аналітичних матеріалів тощо)    
Розробка дизайну брендингових матеріалів (папки, блокноти, ручки, футболки тощо)  

 

Критеріями відбору підрядника виступають:

  • якість виконання робіт
  • ефективність та реалістичність бюджету
  • концептуальний підхід організації до завдання та дотримання встановлених термінів виконання
  • не менше 5 років досвіду розробки дизайну, наявність портфоліо
  • досвід роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги

Для участі у конкурсі необхідно надати наступний пакет документів:

  • Лист – заявка на участь у конкурсі у довільній формі.
  • Цінова пропозиція на розробку дизайну та мінімальні терміни для звичайного та термінового (І та ІІ етапи) виконання замовлення.
  • Опис попереднього досвіду розробки дизайну (список клієнтів з контактами для отримання рекомендацій, опис подібного попереднього досвіду, рекомендації тощо). Будь ласка, надайте щонайменше 3 зразки попередніх робіт.
  • Підтвердження досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте принаймні 2 посилання з повними контактними даними попередніх клієнтів (ім’я, назва, електронна адреса та номер телефону).
  • Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника тендеру щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Конкурсні пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою.

На конверті повинно бути зазначено:

  • назва конкурсу;
  • повне найменування заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311-3, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ. Враховуючи вищезазначене, цінову пропозицію просимо подавати без врахування ПДВ.

Конкурсні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 3 червня 2019 р. на адресу:

Фонд Східна Європа,

вул. Саксаганського 96, 5-й поверх, офіс 508, Київ, 01032 Україна

тел./факс: +(380 44) 206-04-48

[email protected][email protected]

За додатковою інформацією можна звертатись до виконавчої дирекції Асоціації відкритих міст: [email protected]

Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати до 5 червня 2019 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю інвентарю, сантехніки для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Конкурс для організацій, які планують впровадження або розвиток контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней

Тендер щодо проведення офлайн тренінгів на тему «Підвищення особистої ефективності та ефективності команди» та/ або «Ефективний тайм менеджмент та управління ресурсами»

FREE ZONE шукає постачальника продуктових наборів

FREE ZONE шукає постачальника гігієнічних наборів

Тендер на закупівлю ІТ обладнання