Конкурс проектів за напрямком “Підтримка кіноосвіти”, Креативна Європа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ksenia Kalyna

HappyBirthday
Конкурс проектів за напрямком “Підтримка кіноосвіти”, Креативна Європа

Оголошено початок дедлайну для проектів напрямку “Підтримка кіноосвіти”, підпрограми Медіа, програми Креативна Європа.

Дедлайн: 1 березня 2018 року.

Головна мета напрямку спрямована на популяризацію кінематографічної грамотності та підвищення рівня знань аудиторії та зацікавленості в європейських аудіовізуальних творіннях, включаючи аудіовізуальну та кінематографічну спадщину, зокрема серед молоді.

Які проекти підтримуються?

Проекти, що забезпечують механізми для кращої співпраці між ініціативами у сфері кіновиробництва в Європі з метою підвищення ефективності та європейського виміру цих ініціатив та розробки нових та інноваційних проектів, зокрема використання цифрових інструментів.

Проекти, що забезпечують механізми збільшення внеску європейських фільмів та аудіовізуальних творів до освіти, включаючи куративні каталоги фільмів.

Хто може подаватися?

Ця схема доступна для суб’єктів господарювання (приватні компанії, некомерційні організації, асоціації, благодійні фонди, фонди, муніципалітети / міські ради та ін.), Створені в одній із країн, що беруть участь у підпрограмі MEDIA та безпосередньо або за участю більшості, громадянами таких країн.

Розмір фінансування:

Загальний бюджет – 2 мільйони євро. Фінансовий внесок ЄС не може перевищувати 60% загальних прийнятних витрат на проект.

Більше на сайті Creative Europe


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень