Конкурс на закупівлю послуг із планування та ведення таргетованої реклами
Благодійна організація «Благодійний Фонд «Голоси дітей» в рамках реалізації проєкту «Relief to Protect (R2P)», який фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини (GFFO), оголошує конкурс на закупівлю послуг із планування та ведення таргетованої реклами (період надання послуг – грудень 2025 року – січень 2026 року).
До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід надання аналогічних послуг, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що відповідає предмету закупівлі, можуть забезпечити виконання технічних вимог у визначені строки.
Детальний опис послуг, вимоги до предмету закупівлі та учасників конкурсного відбору
Пропозиції просимо надсилати із зазначенням:
- копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості на дату подання документу;
- копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником єдиного податку – Витяг з реєстру платників єдиного податку);
- досвіду реалізації аналогічних проєктів (за наявності — з прикладами);
- структурованого опису підходу до реалізації інформаційної кампанії;
- кошторису з деталізацією, зазначеною в розділі «Комерційна пропозиції»;
- орієнтовних строків підготовки до запуску та реалізації кампанії;
- контактної особи, відповідальної за комунікацію з боку Виконавця.
- рекомендаційних листів (вітаються).
Умови розрахунків: безготівковий розрахунок.
Критерії оцінювання пропозицій:
- досвід роботи з таргетованою рекламою в екосистемі Meta — не менше 2 років;
- наявність реалізованих проєктів для благодійних, громадських або міжнародних організацій / проєктів у соціальній тематиці (підтверджується короткими кейсами або відгуками);
- наявність розуміння специфіки роботи з контентом, пов’язаним із війною, дітьми та благодійністю, та готовність дотримуватися політик Meta щодо чутливих тематик.
Фонд залишає за собою право частково або повністю прийняти подану пропозицію та визначити кількох учасників переможцями конкурсу,а також у разі необхідності запросити в учасника додаткові документи.
Комерційні пропозицію подаються на електронну пошту: [email protected]
Тема листа: «Конкурс на закупівлю послуг із планування та ведення таргетованої реклами за підтримки «Relief to Protect (R2P)»».
Кінцевий термін подання пропозицій: 15 грудня 2025 року.

