Конкурс на закупівлю ноутбуків БО «Світло надії»

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

тендер-tender-1-10
Конкурс на закупівлю ноутбуків БО «Світло надії»

25.04.2024 р.

                                                                  ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю ноутбуків у рамках проекту: «HELP SPACE» в межах грантової угоди з ELTON JOHN AIDS FOUNDATION від 09.02.2024 року та Благодійною організацією «Світло надії».

Предмет закупівлі: ноутбуки (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Червень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання ноутбуків.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Шеметів Братів, 17А., м. Полтава.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс: (0532) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: [email protected] .

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«17» травня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 Цінова пропозиція_закупівля ноутбуків травень 2024


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)