Конкурс на закупівлю меблів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Rotary

prostirtender tender_ntylth(4)
Конкурс на закупівлю меблів

Громадська організація «РОТАРІ КЛУБ ЗАПОРІЖЖЯ-ХОРТИЦЯ» далі за текстом – Громадська організація) в рамках проєкту «Нові підходи до реабілітації дітей з інвалідністю у Запоріжжі: комплексна підтримка та інтеграція» в рамках Бюджету Проєкту (Грантова угода № UH-05-10/25 від 31  жовтня  2025 року), що фінансується за рахунок коштів Гуманітарного Фонду для України (ГФУ/UHF) та імплементується Благодійною організацією «Благодійний фонд «Право на захист» оголошує відкритий конкурс на закупівлю Меблі за кодом ДК 39160000-1 «Шкільні меблі»

Будь ласка, ознайомтесь з конкурсною документацією, що складається з: 

а) даного оголошення; 
б) специфікації з додатками. 

Умови проведення конкурсу: 

  • Ціни мають бути зазначені в гривнях України, включаючи всі витрати, відповідно до вимог у специфікації. 
  • Вимоги до пропозиції, кваліфікаційні критерії та спосіб оплати – як зазначено у специфікації. 
  • Кінцевий термін подання пропозицій – не пізніше «01» грудня 2025 р., 18:00. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають.  
  • Основні критерії оцінки, що будуть впливати на кінцеве рішення щодо переможця тендеру, – зазначені у специфікації. 
  • Переможця тендеру буде обрано на засіданні тендерної комісії, яке відбудеться, як очікується, не пізніше «03» грудня 2025 р., після детальної технічної, фінансової та правової оцінки пропозицій. Протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прийняття такого рішення організатор тендеру проінформує переможця у письмовій формі. 
  • Пропозиції приймаються шляхом електронної пошти (відскановані документи) на адресу ел. пошти [email protected]
  • Фонд залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації. 
  • До розгляду допускаються лише пропозиції, що відповідають вимогам даного оголошення та специфікації з додатками до нього.  
  • Фонд залишає за собою право припинити процедуру тендеру й відмовитися від всіх пропозицій до укладення договору. 
  • Лише з відібраним переможцем буде встановлено контакт. 

Будь-які питання щодо тендеру необхідно надсилати у письмовому вигляді електронною поштою на електронну адресу  [email protected]

Додатки:  

Дякуємо за співпрацю. 

 

Специфікація на закупівлю товарів Q4-T11

Загальна кількість лотів 1

  1. Учасники можуть подавати пропозиції по окремим лотам заповнюючи інформацію по відповідному лоту за категоріями товарів 

Організація залишає за собою право запросити приклади товарів, що закуповуються! 

  1. Вимоги до якості продукту 

Відповідність критерію ціна/якість.  

  1. Загальний об’єм закупки 

Кількість до закупівлі: загальна кількість лотів – 1

  1. Умови поставки та оплати 

Учасник визначає ціни на послуги у гривні з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та передбачені законодавством, витрат на пакування, транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, комісійних, інсталяцію обладнання, навчання персоналу, гарантійне обслуговування та усіх інших витрат.  

Договір буде укладений і оплата буде здійснюватися у гривнях України.  

Умови оплати – по факту постачання, 50% передоплата (вказати в комерційній пропозиції Ваш варіант).  

Термін оплати – по факту постачання товарів. 

Доставка товарів здійснюється в місто Запоріжжя. Вартість товару має включати вартість доставки

  1. Кваліфікаційні критерії 

5.1. Суб’єкт підприємницької діяльності за законодавством України (юридична або фізична особа), що зареєстрована на підконтрольній Україні території; 

  1. Ключові критерії оцінки тендерних заявок 

Пропозиція (разом з додатками до неї) має відповідати та оцінюється за наступними критеріями: 

вартість продукту – 40%; 

термін постачання – 40%; 

умови оплати – 20%; 

  1. Зміст заявок 

Учасники повинні включати таку інформації до тендерних заявок: 

Копії реєстраційних документів;  

Копії сертифікатів партнерства з виробниками продукції (за наявності, якщо учасник діє як офіційний дистриб’ютор); 

Сертифікати якості товарів, які входять до набору; 

Заповнені та підписані Додатки №1-2 до специфікації; 

Згоду на обробку персональних даних (для фізичних осіб) – Додаток № 3 до специфікації

 

Додаток 1 до специфікації

САМОДЕКЛАРАЦІЯ УЧАСНИКА КОНКУРСУ

Я, __________________________________________________________________________

(ПІБ керівника або уповноваженої особи)

що дію від імені та в інтересах ____________________________________________________

(повна назва організації або ПІБ ФОП)

код ЄДРПОУ/РНОКПП: ________________________________________________________

 юридична адреса: _____________________________________________________________

фактична адреса: _______________________________________________________________

телефон, e-mail: ________________________________________________________________

Підтверджую, що Організація/ФОП:

  1. Належним чином зареєстрована та дієздатна, не перебуває у процесі ліквідації чи банкрутства.
  2. Не має податкових боргів або прострочених зобов’язань перед бюджетами і фондами соціального страхування.
  3. Не має судових рішень чи проваджень, що забороняють участь у закупівлях, та відсутні обставини, які можуть суттєво вплинути на виконання договору.
  4. Не була визнана винною у корупційних правопорушеннях, шахрайстві, відмиванні коштів чи інших злочинах у сфері господарської діяльності.
  5. Не підпадає під санкції України та не включена до міжнародних санкційних списків (ООН, ЄС, США, Велика Британія тощо), не відсторонена міжнародними фінансовими інституціями від участі в проєктах.
  6. Розкриває інформацію про кінцевих бенефіціарних власників:

○ ПІБ, громадянство, частка: ____________________________________________

○ ПІБ, громадянство, частка: ____________________________________________

  1. Дотримується принципів доброчесності, прозорості та недискримінації. Тендерна пропозиція підготовлена самостійно, без змови з іншими учасниками. Забороняються подарунки, винагороди, інші неправомірні вигоди.
  2. Дотримується політик щодо запобігання сексуальній експлуатації та зловживанням (SEAH) і захисту дітей. Зобов’язується негайно повідомляти про відомі інциденти та співпрацювати у розслідуваннях.
  3. Додержується трудових стандартів: відсутність примусової та дитячої праці, належні умови та безпека праці.
  4. Відсутній конфлікт інтересів із Замовником або Фондом. За наявності потенційного конфлікту – зобов’язуюся негайно письмово повідомити.
  5. Використовує для розрахунків власний банківський рахунок, без посередників або третіх осіб.
  6. У разі залучення субпідрядників розкриє їх перелік до укладення договору та гарантує їх відповідність цій декларації.
  7. Надає згоду на проведення перевірок доброчесності та санкційних перевірок, включно з використанням публічних реєстрів і міжнародних списків.
  8. Надасть усі документи, необхідні для аудиту, моніторингу та верифікації, та забезпечить їх зберігання не менше 5 років після завершення проєкту або довше, якщо це вимагає закон чи донор.
  9. Інформація, викладена в тендерній пропозиції та цій самодекларації, є повною і достовірною. У разі надання недостовірних даних Замовник має право відхилити пропозицію або розірвати договір, а Організація/ФОП несе відповідальність згідно із законом.

 

Дата: «____» _________________ 202_ року

Посада: ________________________ ПІБ: ________________________

Підпис: _________________________ М.П. (за наявності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до специфікації

Цінова пропозиція, терміни та умови поставки та обслуговування 

 

Лот 1.
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

 

Лот 1.

Найменування товару та характеристики

Одиниця виміру

Кількість

Запропонований постачальником товар

Посилання на сайт/або фото для швидшого ознайомлення з товаром

Ціна

Сума

1

Стінка ігрова для дитячого садка Ляльковий театр. ДСП, 1200×520×1250 мм, 33 кг. Для обладнання дитячого садка, розвитку творчих здібностей через гру в імпровізованому ляльковому театрі.

шт

1

 

2

Шафа для горщиків з білим декором, секційна ДСП, від 608×300×1202 мм (2 секції) до 1496×300×1202 мм (5 секцій). Для організації зберігання предметів догляду за дітьми в дитячих садках, реабілітаційних центрах.

шт

2

 

3

Стінка Дитяча Мініленд з цоколем. Дитяча стінка “Мініленд” з цоколем, виготовлена з ДСП, призначена для обладнання дитячих садків або реабілітаційних центрів. Використовується для організації ігрового простору, зберігання іграшок та навчальних матеріалів, сприяючи розвитку дітей через гру та підтримуючи порядок у приміщенні.

шт

1

           

4

Ігрова зона Кухня Малютка ЛДСП, 1200 х 433 х 1250 мм, 34 кг. Для дитячих ігор, імітації кухонних занять, розвитку рольової гри.

шт

1

           

5

Туалетный столик з круглим дзеркалом Bonro B063, МДФ + сосна, 1200x800x400 мм, полиці, ящики, дзеркало. Для навчання дітей навичкам самообслуговування (догляд за собою).

шт

1

           

6

Дзеркало настінне з полицею NT-1 600х166х950 мм, ЛДСП, дві полиці. Для навчання дітей навичкам самообслуговування (гігієна).

шт

1

           

7

Кухня 1.6 м Маттина / Mattina 1.6, ДСП, ЛДСП, 160 см. Для навчання дітей навичкам самообслуговування (приготування їжі).

шт

1

           

8

Комплект стіл дитячий з пеналом та стільцем 60х45 см Білий/Сірий, бук, ЛДСП, для дітей 1-7 років. Для навчання дітей навичкам самообслуговування, творчості через гру.

шт

1

           

Загальна вартість:

0

*У вартість обов’язково необхідно включити витрати на доставку товару

 

Термін поставки:

 
 

Умови оплати :

 

« » 202 р.  

 

 

             

 

[підпис]                 [посада]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 до Специфікації

 

ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

м.                                                                                                                « »                 2025 року 

Я, _________________________________________________________________________,  

прізвище, ім’я, по-батькові, паспортні дані, РНОКПП 

щo проживаю за адресою:____________________________________________________ __, 

надаю Громадській організації «РОТАРІ КЛУБ ЗАПОРІЖЖЯ-ХОРТИЦЯ» згоду на обробку моїх персональних даних в ході реалізації переддоговірних, договірних, позадоговірних, цивільних, господарських та інших відносин, прав та зобов’язань між мною та Громадською організацією, або у зв’язку із такими відносинами, правами та зобов’язаннями, зокрема враховуюче наступне: 

  1. Цим надається згода на обробку будь-яких моїх персональних даних, необхідних для реалізації вказаних вище відносин, прав та зобов’язань, з метою, що визначена у цій Згоді, та в обсязі, що містяться в інформації і документах та їх копіях, що підписуються/засвідчуються, подаються чи повідомляються мною в будь-якій формі, отримуються Громадською організацією від третіх осіб. 
  2. Персональні дані обробляються Громадською організацією із метою виконання його статутних цілей та завдань, його благодійних програм і проектів, укладених договорів та угод, вимог чинного законодавства, а також з метою реалізації відносин, прав та зобов’язань як безпосередньо між мною та Громадською організацією, так і у зв’язку із такими відносинами, правами та зобов’язаннями.  
  3. Цим Громадській організації надається згода на поширення персональних даних, в тому числі передачу чи надання доступу (в тому числі для обробки) третім особам, включаючи передачу органам державної влади та місцевого самоврядування, іншим розпорядникам чи третім особам на розсуд Володільця, транскордонну передачу персональних даних Володільцем до інших іноземних держав, в т.ч. міжнародним донорам, в обсязі, необхідному для досягнення мети обробки персональних даних, без додаткового повідомлення чи отримання додаткової згоди. 
  4. Я розумію та усвідомлюю, що обробка персональних даних здійснюється постійно, як протягом строку існування відносин між мною та Громадською організацією, так і після їх закінчення – відповідно до встановленої мети обробки. 
  5. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних” мені повідомлено про права суб’єкта персональних даних, що засвідчується моїм підписом на цій Згоді. 
  6. Ця Згода діє безстроково. Я погоджуюсь на те, що протягом зазначеного терміну Володілець не зобов’язаний припиняти/змінювати обробку персональних даних і знищувати мої персональні дані.  
  7. Ця Згода сама по собі не зобов’язує надавати будь-які персональні дані Громадській організації і для обробки. Відповідні зобов’язання із надання персональних даних визначаються, виходячи із характеру та суті зазначених вище відносин, умов відповідних програм, проектів, договорів, угод та домовленостей, а також положень чинного законодавства. 

На підтвердження вищевикладеного, я, що підписався нижче, підтверджую свою згоду на обробку моїх персональних в порядку і на умовах, описаних вище: 

Суб’єкт персональних даних 

_______________________  _____________________________________ 

підпис                                                                                               прізвище, ім’я, по-батькові 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

Тендер на закупівлю Обладнання для реабілітації

Коробка подарункова, брендована

БО «Світло надії» оголошує закупівлю «Аудиторські послуги»

Тендер на укладення рамкового договору з надання складських приміщень в оренду в місті Кропивницький