Конкурс на закупівлю готельних та ресторанних послуг для проведення тренінгу

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VVybir

prostirtender_tender_ntylth2
Конкурс на закупівлю готельних та ресторанних послуг для проведення тренінгу

В межах реалізації проєкту “Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові”, що впроваджується у партнерстві з Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини, Громадська організація “Психологічна підтримка та реабілітація “Вільний Вибір” проводить тендер на закупівлю готельних та ресторанних послуг у м. Києві для організації та проведення тренінгів для психологів з усієї України, які працюють з травмами війни 

Про нас: 

Громадська організація “Вільний вибір” працює у сфері ветеранських справ з 2015 року. Ми надаємо індивідуальну та групову психологічну підтримку ветеранам та ветеранкам, захисникам та захисницям членам їхніх сімей, членам сімей загиблих, військовополонених та зниклих безвісти.

Опис послуги:

Ми плануємо провести 3 дводенних тренінги для 75 психологів (по 25 осіб на кожному тренінгу), які працюють з травмами війни. Тренінги будуть спрямовані на покращення знань і навичок психологів, які працюють з ветеранами та їхніми родинами. 

Дати проведення:

  • 18.07.2025 -19.07.2025
  • друга половина серпня (готові до комунікації щодо дат)
  • друга половина вересня (готові до комунікації щодо дат)

Порядок надання послуг:

  1. 18.07 – ранній заїзд учасників),  кава-брейк, обід, вечеря;
  2. 19.07 – сніданок, кава-брейк, обід, вечеря, пізній виїзд.

Послуги, які необхідно забезпечити:

  1. Готельне розміщення:
    • Проживання для групи до 32 осіб.
    • Розміщення у комфортних умовах (2-місні номери з окремими санвузлами).
  1. Харчування:
    • Трьохразове харчування з можливістю врахування дієтичних обмежень та алергій.
    • Організація двох кава-брейків.
  2. Конференц- приміщення:
    • Приміщення для проведення тренінгу (орієнтовно з 9:30 до 16:30), розсадка учасників за столами
    • Технічне оснащення – наявність проєктора, мікрофону, екранів, фліпчартів, аудіосистеми та стабільного Wi-Fi.

Вимоги до постачальників:

  • Відповідність стандартам безпеки та комфорту.
  • Гнучкість у наданні послуг та можливість адаптації під програму заходу.
  • Вигідні та конкурентоспроможні фінансові умови.

Критерії оцінки пропозицій:

  1. Можливість розміщення до 35 осіб.
  2. Можливість забезпечити трьохразовим харчуванням всіх учасників. 
  3. Можливість організації двох кава-брейків.
  4. Можливість надати приміщення для проведення тренінгу.
  5. Можливість надати технічне оснащення.
  6. Відповідність стандартам безпеки та комфорту. 
  7. Вартість послуг.
  8. Логістична зручність (розташування, доступність транспорту).
  9. Можливість зменшити суму послуг у випадку зменшення кількості учасників тренінгу. 

Умови подачі тендерних пропозицій:

Зацікавлені компанії мають подати комерційні пропозиції, що містять:

  • Цінова пропозиція із зазначенням вартості.
  • Очікуваний формат оплати послуг (передплата, часткова передплата, післяплата) 
  • Можливі дати для проведення події в в серпні та вересні 
  • Документи, що підтверджують реєстрацію підприємства та право на здійснення відповідної діяльності.

Кінцевий термін подання пропозицій:

Заявки приймаються до 07.07.25 включно.

Контактна інформація:

Цінову пропозицію та супровідні документи надсилайте  на електронну пошту [email protected]

із темою листа “Готельні та ресторанні послуги для ГО “Вільний вибір”

Контактна особа: +380937356691 – проєктна менеджерка Кодлубовська Дарʼя


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Закупівля робіт з розробки проєктно-кошторисної документації «Реконструкція свердловини, заміна вежі Рожновського та встановлення автономної сонячної електростанції» по об’єктам в с.Пришиб, c. Висунськ, Миколаївської області