Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну
Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення дизайн-супроводу активностей організації на основі річного контракту. Орієнтовний об’єм залучення — від часткової зайнятості (30 годин / місяць) до повної зайнятості (168 годин / місяць).
Завдання в межах контракту передбачатимуть:
- Роботу з віжуалами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn): картинки до постів, stories, каруселі, інфографіки тощо.
- Створення ілюстрацій для інфоматеріалів: фотоколажі, художнє оброблення / ретуш фотографій, нескладні графічні ілюстрації тощо.
- Верстка POS-матеріалів: листівок, флаєрів, ванпейджерів, буклетів тощо.
- Дизайнування та верстка електронних презентацій.
- Дизайнування, верстка та додрукарська підготовка великих друкованих форматів: книг, збірок, дайджестів, журналів тощо.
- Створення дизайн-макетів зовнішньої реклами: білбордів, сітілайтів, банерів.
- Оформлення приміщень: дизайн-макети банерів, презентаційних стійок, брендволи, зображення для настінних проєкторів.
- Створення фірмових стилів окремих публічних подій.
- Брендинг сувенірної продукції (худі, футболок, шоперів, наліпок тощо), а також брендинг автівок.
Вимоги до учасників:
- Відповідна фахова освіта у сфері графічного дизайну, візуальних комунікацій або суміжних напрямів (профільна вища освіта або сертифікація від визнаних навчальних закладів / платформ / курсів).
- Сукупний досвід роботи за фахом не менше трьох років (понад п’ять років буде перевагою).
- Досвід у дизайні для соціальних мереж, поліграфії, мерчу та подієвого брендингу, а також у розробленні корпоративних стилів / дизайн-систем.
- Знання додрукарської підготовки.
На підтвердження заявник надає копії дипломів / сертифікатів (за наявності), резюме та портфоліо.
Критерії оцінювання:
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за комбінованою системою:
- Досвід роботи — 30% (якість виконаних проєктів, різноманітність напрямів: соцмережі, поліграфія, мерч, подієвий брендинг, корпоративні стилі / дизайн-системи).
- Портфоліо — 50% (креативність, технічна якість).
- Цінова пропозиція — 20% (вартість години роботи та окремих видів послуг, згідно з формою заявки).
Додаткові побажання до претендентів:
- Можливість надавати послуги державною мовою (знання англійською – вітається).
- Оперативність, відповідальність, розвинуті soft skills.
- Розуміння дизайнерських трендів у соцмережах.
- Наявність успішного досвіду із дизайн-супроводу в державному та громадському секторах буде перевагою.
Обов’язковий пакет документів:
- Заповнена та підписана форма заявки (завантажити за посиланням)
- Коротка інформація про заявника (CV).
- Портфоліо робіт у PDF-форматі або у вигляді посилань на Behance та інші ресурси.
- Заповнений перелік вартості типових робіт і вартості години роботи (у формі заявки), з обов’язковим зазначенням орієнтовного часу виконання кожного виду робіт.
Важливо! Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа виконує проєкти та програми, операції за якими можуть підлягати звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги).
Отже, ми просимо конкурсантів надавати цінові пропозиції як без ПДВ, так і з ПДВ, якщо учасники є платниками податку на додану вартість, а також у єдиній валюті — українській гривні.
Порядок подання заявок:
Підписані та оформлені належним чином оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Фонду та/або в електронній формі у PDF-форматі на пошту [email protected] не пізніше 02 вересня 2025 року. У темі листа просимо зазначити «Графічний дизайн».
Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.