Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10-300x225
Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення дизайн-супроводу активностей організації на основі річного контракту. Орієнтовний об’єм залучення — від 30 до 120 годин на місяць.

Задачі в межах контракту передбачатимуть:

  • Роботу з віжуалами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn): картинки до постів, stories, каруселі, інфографіки тощо.
  • Створення ілюстрацій для інфоматеріалів: фотоколажі, художнє оброблення/ретуш фотографій, нескладні графічні ілюстрації тощо.
  • Верстка POS-матеріалів: листівок, флайєрів, ванпейджерів, буклетів тощо.
  • Дизайнування та верстка електронних презентацій.
  • Дизайнування, верстка та додрукарська підготовка великих друкованих форматів: книг, збірок, дайджестів, журналів тощо.
  • Створення дизайн-макетів зовнішньої реклами: білбордів, сітілайтів, банерів.
  • Оформлення приміщень: дизайн-макети банерів, презентаційних стійок, брендволи, зображення для настінних проєкторів.
  • Створення фірмових стилей окремих публічних подій.
  • Брендинг сувенірної продукції (худі, футболок, шоперів, наліпок тощо), а також брендинг автівок.

Зацікавлених у відборі представників (-ниць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою.

Критерії відбору:

  • портфоліо дизайн-робіт, яке підтверджує потрібну кваліфікацію та містить приклади вищезазначених дизайн-робіт;
  • вартість виконання окремих дизайн-робіт (згідно форми);
  • вартість години роботи.

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду із дизайн-супроводу у державному та громадському секторах буде перевагою.

Додаткові кваліфікаційні вимоги та побажання до претендентів:

  • здатність надавати послуги державною мовою (знання англійською – вітається);
  • оперативність, відповідальність;
  • розвинуті soft skills, товариськість;
  • відчуття корпоративного стилю та вміння з ним працювати;
  • знання базових принципів додрукарської підготовки;
  • володіння знаннями у сфері типографіки, теорії кольору;
  • наявність художньої освіти – вітається;
  • розуміння дизайнерських трендів у соцмережах;
  • вміння працювати з технічним завданням та читати технічні вимоги до макетів.

Пропозиція має містити:

  • Коротку інформацію про заявника (CV) включно з інформацією про його юридичний статус (ФОП, ЮО).
  • Портфоліо робіт у PDF-форматі (або у вигляді посилань на Behance та інші ресурси).
  • Оцінку вартості вищевказаних дизайн-робіт згідно запропонованої форми.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції в електронному вигляді надсилати на електронну пошту [email protected]

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту не пізніше 7 червня 2024 року з темою листа «Графічний дизайн».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг