Конкурс на тендерну закупівлю поліграфії

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ziryanova

tender_ntylth8
Конкурс на тендерну закупівлю поліграфії

31.07.2025р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на тендерну закупівлю поліграфії в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.

 

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

 

Назва: Обрання постачальника поліграфії

 

Надати Тендерну пропозицію, згідно Додатку 1 до 07.08.2025 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_поліграфія».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

За потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».

 

Очікуваний результат: Укладення договору з постачальником за результатами закупівлі та належне виконання поставки відповідно до умов договору.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних  характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Відпуск товарів без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

51 локацій загально, в Сумській та Харківській області. Доставка та збір меблів здійснюється за рахунок постачальника. Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання тендерної пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«07» серпня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 Тендерна пропозиція Поліграфія


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю техніки та обладнання (інтерактивна панель, мобільна стійка для панелі, інтерактивний комплект (інтерактивна дошка, ультракороткофокусний проєктор, саундбар, ноутбук, програмне забезпечення), дошка комбінована крейд/маркер, екран для проекту на тринозі)

Реєстрація на третій модуль онлайн-курсу «Підтримуємо тих, хто допомагає іншим 2.0.»

Тендер на постачання бронежилетів та захисних шоломів

Тендер на закупівлю Power bank та Power bank із ліхтариком

Тендер на закупівлю автономних газових плит і комплектів балонів

Послуги перевезення пасажирів легковим автомобільним транспортом до пунктів призначення територіями Одеської та Миколаївської областей