Конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RPR

Tendery-1
Конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки

Громадська спілка «Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ» (далі за текстом – Коаліція РПР) оголошує конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки.

Технічне завдання:

  1. Проведення фасилітованої сесії за участі команди Коаліції РПР для визначення фандрейзингових потреб Коаліції РПР на 2022-2023 роки;
  2. Розроблення фандрейзингової стратегії, яка має включати в себе (але не обмежуватись):
    1. стратегічні цілі та операційний план на перший рік;
    2. матрицю донорів з контактами;
    3. пропозицію щодо основних продуктів Коаліції РПР;
    4. план щодо роботи з бізнесом;
    5. план моніторингу та оцінки
  3. Фандрейзингова стратегія має враховувати фандрейзингову політику Коаліції РПР, її політичну заангажованість та неафілійованість з бізнесом;
  4. Фандрейзингова стратегія має окреслити бачення виходу до фінансової стабільності організації, з урахуванням її Статуту, Стратегії, внутрішніх документів та процедур (зокрема Концепції адвокаційної та експертної роботи);
  5. Виконавець має покладатись у підготовці Стратегії не лише на ідеї, запропоновані командою Коаліції РПР, але, й надавати свої експертні пропозиції щодо пошуку фінансування для імплементації Стратегії Коаліції, враховуючи успішні кейси фандрейзингу у громадському секторі в Україні.
  6. Фандрейзингова стратегія має включати розширення наявних джерел фінансування організації.
  7. Фандрейзингова стратегія на кожному етапі підготовки має погоджуватись з Замовником.
  8. Термін надання послуг: січень – березень  2022 року
  9. Форма оплати – договірна, безготівкова, 100% післяплата

Критерії відбору:

  1. Кваліфікаційні:
    1. мінімум 3 роки досвіду роботи в громадському секторі, наявність досвіду успішних попередніх фандрейзингових кампаній та розробки стратегічних документів
    2. наявність рекомендацій від попередніх замовників послуг у сфері фандрейзингу, релевантного досвіду співпраці з донорами та бізнесом щодо залучення коштів для ОГС може бути перевагою
    3. Прийнятна організаційно-правова форма постачальника (фізична особа-підприємець, ТОВ, ПП)
    4. Статус оподаткування – не платник ПДВ
  2. Цінова пропозиція
  3. Підтверджені попередні результати в фандрейзинговій діяльності

Будь ласка, надсилайте пропозицых на електронну пошту [email protected]

  • реєстраційні документи (фізична особа-підприємець, ТОВ, ПП);
  • портфоліо, яке підтверджує релевантний досвід роботи в сфері комунікацій;
  • рекомендації від попередніх замовників;
  • цінову пропозицію у довільній формі. 

Дедлайн подачі документів: 10 січня 2021 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на отримання цільової благодійної допомоги (міні-грантів) «Підтримка ініціатив спільнот в Україні / Survivor and community-led crisis response (SCLR) in Ukraine»

Проєктний менеджер/-ка з провадження курикулуму старшої профільної школи до savED

Запит на надання цінових пропозицій на постачання професійного обладнання для харчової промисловості

Закупівля програмного забезпечення комп’ютерної діагностики для інтерпретації рентгенівських знімків грудної клітки

Тендер на закупівлю офісних контейнерів

Східний Варіант оголошує набір на Школу журналістики рішень для медійників з прифронтових територій