Конкурс на організацію та проведення заходів за проєктом “ПОЛіДБЕЗ”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ГО «АМР М. ЩАСТЯ» в рамках грантового проєкту 4093-02, «Ефективне врядування і залучення громадян у східній Україні», що реалізується  ПРООН, оголошує відкритий конкурс на організацію та проведення заходів  в рамках проєкту «ПОЛіДБЕЗ» (Поліція і Діти: інформація і Безпека)

Дата оголошення про тендер:  10.06.2020.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17.06.2020.

Місце проведення усіх заходів: м.Щастя.

Термін  надання послуг до 15.07.2020р. (згідно графіку проведення заходів ГО)

Учасники можуть подаватися як на повний перелік послуг так і на частину.

Умови оплати: розрахунок після проведення кожного заходу на падставі акту виконаних робіт.

Предметом тендеру є послуги з організації та проведення заходів:

  1.  Кейтерінг для проведення «Правового квізу»

22 особи на один захід.  

Кількість заходів – дві одиниці

Тривалість – по 2 години

Кава- пауза на 1 захід: кава (190гр), чай чорний 50 пак. та зелений 50пак.,  канапки – 30 шт, печиво в асортименті 2 кг, цукерки в асортименті – 2 кг, одноразовий посуд, вода 1,5л. – 10 бут, вода 5 л. – 2 бут., цукор рафінад 0,5 кг, вершки – 30 шт.

 

  1. Кейтерінг  для проведення заходу «Квест «102 – Лінія небайдужості. Дзвони. Попереджай»

35 осіб учасників.

Тривалість до 3 годин

Склад: вода 1,5 л. – 40 шт,  сік в асорт. по 2л. – 30шт., печиво в асортименті – 8 кг, канапки – 70шт, одноразовий посуд, скатертини, мусорні пакети.

  1. Надання в оренду палаток, музичного обладнання, столів, стільців, тощо для проведення заходу «Квест «102 – Лінія небайдужості. Дзвони. Попереджай»

Тривалість – 5 годин

Перелік обладнання:

Палатки для локацій – 10 од.

Столи – 15 шт, стільці – 70 шт.

Три мікрофони, музичний центр, колонки.

  1. Кейтерінг для організації «Ознайомчих та інформаційних зустрічей із співробітниками відділку поліції та громадян та молоді міста»

20 учасників на один захід

Кількість заходів – 4 одиниці

Тривалість – 2 години

Кава- пауза на 1 захід: кава (380гр), чай чорний 50 пак. та зелений 50пак.,  канапки – 30 шт, печиво в асортименті 2 кг, цукерки в асортименті – 2 кг, одноразовий посуд, вода 1,5л. – 10 бут, вода 5 л. – 2 бут., цукор рафінад 0,5 кг, вершки – 30 шт.

 

  1. Кейтерінг для проведення Тренінгу «Медіація»

33 особи

Тривалість – 6 годин

Кава- пауза на 1 захід: кава (380гр), чай чорний 50 пак. та зелений 50пак.,   печиво в асортименті 3 кг, цукерки в асортименті – 3 кг, одноразовий посуд, вода 1,5л. – 15 бут, вода 5 л. – 3 бут., цукор рафінад 0,5 кг, вершки – 60 шт.

Обід – салат, перша страва, друга страва, сік, десерт.

  1. Канцелярія та витратні матеріали для організації заходів (папір, ручки, блокноти, посібники, папки, тощо)

«Правовий квіз» 40 Наборів: Ручка, олівець, блокнот, папка пластикова.

 

«Квест»: папір А4 – 1 упак., папір для фліп-чарту -1 уп., папір кольоровий двосторонній (100 аркушів), ножиці (15 шт).  Маркери різнокольорові – 30 шт., крейдо кольорова – 15 уп.

 

«Ознайомчі та інформаційні зустрічі»:

90 Наборів: Ручка, блокнот, папка пластикова, світловідбиваючі браслети, наліпки.

 

Тренінг «Медіація»

30 Наборів: Ручка, олівець, блокнот, папка пластикова. Бумага клейка для нотаток 1 уп, скотч малярний 50х50мм, планшет А4 с кліпсой -3шт.

 

Вимоги до  учасника тендеру

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, що мають відповідні КВЕДи для надання вищезазначених послуг.

Конкурсна пропозиція Підрядника складається з таких документів:

Документ 1. Реєстраційні документи (витяг, виписка, свідоцтво, тощо)

Документ 2. Комерційна пропозиція (має бути вказано: назва проєкту «ПОЛіДБЕЗ»; дата подання пропозиції; найменування організації, якій подається комерційна пропозиція –  ГО «АМР м.ЩАСТЯ», розрахунок вартості послуг кейтерингу, розрахунок оренди обладнання для Квесту,  вартість канцтоварів, має стояти підпис та печатка (за наявності))

 Додаткові запитання щодо конкурсу можна надсилати на ел. адресу [email protected] до 12:00 16.06.2020р. 

До участі у відборі пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення, складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому ( у форматі PDF) надіслані учасником організатору до 17.06.2020 на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі ел. листа “Відкритий конкурс: організація заходів ПРООН/АМР м.Щастя».

Всі пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця, відбудеться Конкурсним комітетом після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій не пізніше 20.06.2020р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.

Учасник цієї загальної процедури надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Нецвітайло Вікторія телефон 095-351-85-23


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг