Конкурс на місцеву закупівлю офісної меблі для адміністратора (стіл-ресепшн)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network.zp

     19.02.2018 / 56

 

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

(далі – „Запит”)

 

  Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю офісної меблі для адміністратора (стіл-ресепшн).

 

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для закупівлі комплекту офісних меблів для адміністратора (стіл-ресепшн) за проектом “Togeher for life” Угоди 013-GF-18 від 09.01.2018 року, що реалізує Організація, за фінансової підтримки БО “МЕРЕЖА”.

 

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

 

 

Назва

Кількість

Мінімальні обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі

1

Стіл – ресепшн

1 шт.

 

Габарити виробу:

довжина-2100см.

ширина (бокова частина)-1400см.

висота-1100см.

глибина -600см.

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

З 01 березня 2018 року по 31 березня 2018 року

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Стіл–ресепшн (габарити виробу: довжина-100см., ширина (бокова частина)-1400см., висота-1100см., глибина-600см. Матеріал виробу-ламінаване ДСП, товщиною 18мм, колір-бордовий, кромка-ПВХ  2мм в колір ДСП. Фасадна частина-метал з перфорацією чорного коліру.

Загальний вид виробу – дивитися додаток 1

 

Цінова пропозиція

Доставка до офісу та збірка виробу (м.Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка, буд.21)

Цінова пропозиція

Безготівковий розрахунок

Цінова пропозиція

Закупівля товарів здійснюється без ПДВ

Цінова пропозиція

 

 

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

право на здійснення підприємницької діяльності

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція, рахунок-фактура, офіційний лист, прайс-лист тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович, відповідальний за здійснення закупівель.

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

69035, м.Запоріжжя, вул.Михайла Гончаренка, буд.21

Тел./факс: (061) 236 38 28

Або на електронну пошту [email protected]

До 28 лютого 2018 року до 14:00 (включно)

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

 

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінової пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Додаток 1


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з розміщення відеоролика в потягах Інтерсіті та в метро Києва і Харкова

Тендер на реалізацію міні-проєктів, що розроблені в межах КЗВ «Навчаємось жити у громаді»

Конкурс грантів у сфері відновлення житла/надання притулку та захисту ВПО та місцевого населення Харківської, Дніпропетровської та Полтавської областей від Helvetas Swiss Intercooperation

Тендер на закупівлю матеріалів для проведення ремонтних робіт

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

Закупівля інтерактивних панелей з корекційними програмами для забезпечення Day care Centers та Family friendly spaces в Одеській та Миколаївській областях