Конкурс на місцеву закупівлю брендованої продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

тендер-tender-1-10
Конкурс на місцеву закупівлю брендованої продукції

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує ЦП до Оголошення Юнісеф готовоу рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF.

Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Листопад 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання брендованої продукції.


П/П
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1. Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.
2. Безготівковий розрахунок. Цінова пропозиція.
3. Відпуск товарів без ПДВ. Цінова пропозиція.
4. Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). Цінова пропозиція.
5. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.


П/П
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1. Право на здійснення підприємницької діяльності.

 Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
 Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
 Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
 Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
 Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
 Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
 Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
 Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи
тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.
до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«15» листопада 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з розробки організаційної структури

Тендер на закупівлю садового обладнання для місця тимчасового проживання Вінницької області

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель дитячих закладів освіти

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру на ремонтні роботи та матеріали для ремонту ветеранського простору (оновлене)

Тендер на закупівлю вуличних майданчиків та спортивного обладнання для місць тимчасового проживання Вінницької області

Тендер на закупівлю побутової та садової техніки для місць тимчасового проживання Вінницької області