Конкурс «Краудфандінг для медіа»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Natalia Chobotok

медіа
Конкурс «Краудфандінг для медіа»

Міжнародний фонд «Відродження» (далі – Фонд) оголошує конкурс  в рамках проєкту “EU4USociety” у співпраці з Європейським Союзом  “Краудфандінг для медіа”.

Фонд прагне зміцнити практику фінансування значущих суспільних ініціатив шляхом краудфандінгу – залучення коштів від громадян. 

Мета конкурсу – зміцнення зв’язків ЗМІ з їхніми аудиторіями, формування навколо медіа сталих спільнот.   

Пріоритет конкурсу – дофінансування краудфандінгових кампаній та кампаній із залучення регулярних внесків незалежними медіа та виробниками контенту.

Процедура конкурсу

Крок 1. Подання концептуальної заявки шляхом заповнення аплікаційної форми.

Критерії відбору заявок на першому етапі:

  • Перспективи формування спільноти навколо медіа (розуміння та сегментування власної аудиторії; минулий досвід залучення коштів від спільноти (краудфандінг, передплата, події із залучення коштів) або реалістичні плани щодо продовження такої практики;
  • Наявність чітких планів щодо розвитку медіа і формування успішної бізнес-моделі;
  • Спроможність команди проекту, зокрема, досвід у сфері виробництва якісного медіа-контенту;
  • Фінансова обґрунтованість  (реалістичність збору заявленої суми шляхом краудфандінгу, обґрунтовані та збалансовані витрати бюджету)

Крок 2. Якщо вашу заявку схвалено – вам потрібно залучити кошти від громадян на свій проект на «Спільнокошті» (партнерській платформі нашої програми), іншому краудфандінговому веб-сайті або платформі залучення регулярних внесків від аудиторії (наприклад, Patreon).

Термін підготовки та проведення кампанії – не більше 6 місяців від дати повідомлення від Фонду про партнерство.

Крок 3. Якщо краудфандінг завершилася успішно –  Фонд фінансує проєкт громадської організації у сумі, яка дорівнює зібраній шляхом краудфандінгу (але не більшій, ніж підтверджена Фондом сума дофінансування).

Максимальна сума, яку Фонд дофінансовуватиме у межах цієї ініціативи, становить 200000 гривень.

Кошти гранту від Фонду може бути спрямовано як на виробництво контенту, так і на розвиток медіа, зміцнення його як організації (формування стратегії розвитку, маркетингові дослідження, налагодження бізнес-процесів тощо).

Графік проведення конкурсу у листопаді 2020 – квітні 2021 року:

ДАТА ПОДАННЯ ЗАЯВОК ДЛЯ УЧАСТІ У ПЕРШОМУ ЕТАПІ ПОВІДОМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ВІДБОРУ
25 листопада 2020 15 грудня 2020
25 січня 2021 15 лютого 2021
25 березня 2021 15 квітня 2021

Дати подання заявок для участі в конкурсі після квітня 2021 року буде оголошено додатково.

Зверніть увагу!

  • Учасниками конкурсу є громадські організації, спілки, асоціації, товариства та інші об’єднання, зареєстровані відповідно до українського законодавства як неприбуткові або благодійні організації.
  • Одна і та сама організація не може претендувати на підтримку у загальному обсязі більше ніж 60 000 євро протягом реалізації проєкту «EU4USociety» (2020-2023 рр). 
  • Фонд не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам і приватним (фізичним) особам.
  • Організації, які отримують грант,  відповідають за моніторинг стану впровадження проєкту та оцінювання його результатів, дотримання комунікаційної політики та брендування проектів ЄС. Організації-реципієнти гранту подаватимуть звіти за надані Фондом кошти відповідно до форм звітності у визначеному Фондом форматі. Для підготовки краудфафндінгових кампаній може бути також організовано менторінговий супровід (за потреби).
  • Для допомоги організаціям, які було відібрано на першому етапі, Фонд “Відродження” спільно з партнерами організує онлайн-практикум з краудфандінгу. Організації-переможці першого етапу конкурсу та отримувачі грантів будуть запрошені також до участі у зустрічах грантерів та інших заходах, що організовуватиме МФВ для налагодження мережування, навчання та посилення організаційної спроможності партнерів проєкту «EU4USociety».

У 2020 році Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) за фінансової підтримки ЄС розпочав проєкт «EU4USociety»*. Загальною метою Проєкту є посилення залучення, сталості, спроможності, актуальності та впливу українського громадянського суспільства у вирішенні актуальних внутрішніх, регіональних та глобальних викликів. 

*Більше про проєкт EU4USociety – тут. 

 

Логотип відродження


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)