Конкурс для жінок-підприємниць

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Oksana Martynkova

created-by-women-fb
Конкурс для жінок-підприємниць

Україні стартує конкурс для жінок підприємиць “Створено жінками”. Про це повідомили організатори – Франко-українська торгово-промислова палата.  

Цьогорічний конкурс покликаний відзначити підприємиць, які розвивають свою справу в умовах пандемії, спростувати упередження щодо жінок в бізнесі, посилити їхні можливості, а також надихнути не боятися розпочинати власну справу. Адже навіть у Києві власниць компаній лише 28% – а це найвищий показник серед інших українських міст. 

Screenshot 2021-11-25 at 16.45.06

“В суспільстві й досі існують стереотипи про “жіночі” і “не жіночі” справи. Деякі інвестори все ще вважають, що доля жінок — доглядати за дітьми та варити борщі. Як результат — жінкам важче залучити інвестиції й, відповідно, масштабувати свій бізнес. Для Франції рівність жінок і чоловіків є цінністю і завданням. Політика фемінізації керівних ланок управління бізнесом дала результати — вже близько 40% підприємств створюються за ініціативи жінок або жінками. Я сама веду бізнес в Україні і знаю, з якими упередженнями стикаються підприємиці. Тому я розумію, як важливо підтримувати створення і розвиток компаній, заснованих жінками. Саме тому ми заснували цей конкурс і проводимо його вже четвертий рік поспіль” – сказала Мод Жозеф, директорка Франко-української торгово-промислової палати.  

Участь в конкурсі є безкоштовною. Для цього необхідно до 30 січня 2021 року заповнити заявку на сайті проєкту: https://womanccifu.com.

Учасниці змагатимуться за головний приз премії — 100 000 грн на розвиток справи та ділову поїздку у Париж. Також всі учасниці можуть презентувати свої проєкти та знайти підтримку інвесторів, менторів, в тому числі — серед французької бізнес спільноти. 

В Україні жінки вдвічі рідше, ніж чоловіки, є власницями компаній. І лише 3% жінок є власницями 330 найбільших за обсягом виторгу компаній. Пандемія додала жінкам складнощів – майже 40% стали отримувати меншу зарплатню.

“Ця премія дає значні ресурси жінкам для розвитку їхньої підприємницької діяльності і таким чином сприяє підвищенню їх присутності в економічній сфері” – прокоментувала Матильда Коме, Аташе з питань співробітництва в Посольстві Франції в Україні.

Screenshot 2021-11-25 at 16.50.20

Олександра Балясна посіла перше місце  на конкурсі “Створено жінками” минулого року. Вона – засновниця бренду для передчасно народжених немовлят “Раненько”. Олександра сама — мама передчасно народженої дитини, яка 9 років тому стикнулась з тим, що не змогла купити одяг для своєї доньки.

“Через пандемію мені стало складніше закуповувати тканини — строки доставки збільшились, асортимент сильно “просів”. На отриману грошову премію я закупила тканини, що дозволило виробництву працювати без перебоїв. Частину коштів витратила на доведення сайту до ладу — адже в умовах карантинних обмежень було важливо зробити зручними онлайн замовлення.”

Іноді жінки обирають неповну зайнятість або посаду, яка дозволяє їм суміщати роботу і хатні справи, догляд за дітьми, тому ще одна мета конкурсу — надихнути жінок, що мріють, але не наважуються відкрити власну справу. Адже не лише переможниці отримають нові можливості, завдяки конкурсу учасниць помічають інвестори й можливі партнери.

Слідкувати за новинами в соцмережах проєкту: https://www.facebook.com/creeparlesfemmes

https://www.instagram.com/cree_par_les_femmes/ 


Останні публікації цього розділу:

Тендер з закупівлі інструментів

Конкурс на закупівлю санітарних блоків у м. Дружківка, Донецька область

Стажування студентів в аналітичному центрі ГО «НОВА Енергія»

Конкурс на надання консультаційних послуг тренерів/менторів для онлайн-проєкту «Кейс клуби» від програми "Мріємо та діємо"

Запит на надання пропозиції "Розробка та проведення тренінгів «Soft Skills» для підприємств малого та середнього бізнесу в сегментах сільгосптехніки, автомобілебудування та машинобудування в Азовському регіоні (південна частина Запорізької області)"

Прийом заявок на стажування «Використання соціального маркетингу в процесі організації та проведення Національного конкурсу «Благодійна Україна»