Комплексна організація заходів (4 заходи)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmytro Mitsevych

ТЕНДЕР
Комплексна організація заходів (4 заходи)

Очікувана вартість – не більше 200 000 грн.;

Послуги – Комплексна організація заходів;

Термін надання – 18 квітня 2019 р. – 31 грудня 2019 р.;

Кінцевий термін надання пропозицій – 9 квітня 2019 р. 18:00

Адреса для надання пропозицій: м. Чернівці, вул. Якоба Петровича, 2 (1 поверх) тел. (0372) 555-806, або [email protected]

 

Замовник: Громадська організація «Товариство «Український Народний Дім в Чернівцях»;

Адреса: м. Чернівці, вул. Якоба Петровича, 2 (1 поверх);

Контакти: Дмитро Міцевич, бухгалтер, [email protected], (0372) 555-806;

Детальна інформація – Додаток 1;

Для участі у тендері учасник повинен надати наступні документи:

  • Копію документу, що підтверджує державну реєстрацію (витяг, виписка, свідоцтво);

Лист-підтвердження (у довільній формі) де зазначено:

  • Суб’єкт господарювання не внесений до реєстру осіб, що пов’язані з корупційними правопорушеннями;
  • Фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (лише для фізичних осіб – підприємців);
  • Суб’єкт господарювання не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
  • Суб’єкт господарювання не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • Заповнену таблицю (1.1), що знаходиться у додатку 1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності).

Додаток 1

Місце надання послуг: м. Чернівці та Чернівецька область, Хмельницька область

Вартість не може бути змінена протягом терміну дії договору.

Таблиця 1.1.

 

Тип послуги

Рази

Кількість

днів

Кількість учасників

Максимальна вартість

за 1 день/особу/раз, грн

Комплексна організація заходу:

  • Проживання учасників
  • Триразове харчування
  • 2 кава-паузи
  • Матеріали для учасників
  • Конференц-зала
  • Обладнання

2

3

17

1600

Комплексна організація заходу:

  • Обід для учасників
  • 2 кава-паузи
  • Матеріали для учасників

2

2

17

480

Мікроавтобус місткістю >18 осіб

3

2

-

2550

 

  • Ціни вказуються у гривнях;
  • Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів

Фонд «МХП-Громаді» шукає експертів(-ок) для оцінки проєктів

Закупівля IT обладнання

Конкурс на відбір консультанта/ки з координації напрямку (Забезпечення дистанційного надання послуг у зв’язку з лікуванням ТБ на базі організації спільнот)

Конкурс на відбір консультанта/ки з координації напрямку (Інтеграція мобільного застосунку OneImpactUkraine з МІС)