IFES Україна шукає послуг постачальника з SEO оптимізації вебсайту для НАЗК

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

Тендер tender
IFES Україна шукає послуг постачальника з SEO оптимізації вебсайту для НАЗК

З 1994 року IFES відіграє ключову роль у становленні та модернізації демократичних виборчих процесів та інституцій в Україні. За цей час IFES отримала репутацію надійного джерела інформації для об’єктивного аналізу, оцінки та висококваліфікованої технічної допомоги у сфері реформування виборчого законодавства в цілому та політичного фінансування зокрема, а також адміністрування виборів, посилення спроможності громадянського суспільства і вивчення громадської думки.

Основні напрямки програмних заходів IFES Україна включають: захист України від загроз кібератак та вразливостей виборчого процесу і суміжних сфер; навчання органів адміністрування виборів на основі міжнародних стандартів та найкращих практик; підтримка громадянського суспільства, наукової спільноти та посилення участі громадян у політичних процесах; сприяння обговоренню виборчої реформи та реформи політичного фінансування; забезпечення включення недостатньо представлених груп населення у виборчий процес; зміцнення спроможності органів адміністрування виборів та інших політично-вразливих інституцій.

Загальний контекст

В межах підтримки стратегічних комунікацій НАЗК, IFES шукає постачальника, який надаватиме НАЗК послуги з SEO оптимізації, щоб оптимізувати пошук інструментів, ресурсів і платформ НАЗК.

НАЗК потребує послуг цифрової оптимізації та підвищення рівня обізнаності громадськості про ІТ-продукти НАЗК з урахуваням таких основних цілей Національного агентства:

  • забезпечення довіри суспільства до інституції з питань запобігання корупції / здійснення контролю за політичним фінансуванням під час війни та інформування громадськості про її діяльність;
  • забезпечення легкого доступу та популяризації стандартів доброчесності серед громадян України шляхом поширення комунікаційних матеріалів з громадянської освіти;
  • забезпечення легкого доступу до інформації про корупційні ризики, пов’язані з умовами воєнного стану.

Зокрема НАЗК потребує підтримки офіційного веб-сайту, включаючи його англомовну версію (https://nazk.gov.ua/) та порталів, розташованих на домені […].nazk.gov.ua.

Закупівля послуг проводиться за кошти IFES. НАЗК – це кінцевий користувач (End user) і цей факт має бути врахований для ліцензій чи інших документів в процесі виконання закупки

Обсяг робіт

  1. ПОШУКОВА кампанія. Забезпечити SEO-оптимізацію цифрових порталів, що належать НАЗК, у тому числі веб-сайту nazk.gov.ua та веб-сайтів, що працюють у домені […].nazk.gov.ua.
  2. Google Display Network Campaign. Забезпечити рекламу цифрових порталів, що належать НАЗК, в Google. Детальний обсяг реклами буде оприлюднений НАЗК після початку проєкту.
  3. SMM-кампанія. Забезпечити спрощений доступ до комунікаційних продуктів НАЗК за допомогою цифрової реклами. Комунікаційні продукти НАЗК розроблятиме самостійно.
  4. Послуги UX/UI. Надання консультацій щодо покращення порталів.

Результати наданих послуг:

  1. Усі портали НАЗК відображаються на першій сторінці пошуку Google після введення відповідних ключових слів.
  2. Щонайменше 30 000 користувачів на місяць відвідують портали НАЗК через рекламу Google
  3. Аналіз SMM-кампанії
  4. Запуск щонайменше 4-х SMM-кампаній
  5. Щонайменше 5 консультацій щодо покращення UX/UI ІТ-продуктів

Тривалість проєкту : липень-грудень 2022 (графік надання послуг нижче)

Липень 2022 року: 

  • Надання SEO послуг для веб-сторінок, доступних для громадськості під час війни
  • Аналіз необхідної SMM-кампанії
  • Щонайменше 2 консультації щодо UX/UI
  • Запуск щонайменше 1 SMM-кампанії

Серпень-грудень 2022: 

  • Аналіз ефективності налаштувань SEO. Внесення необхідних правок
  • Щомісячний аналіз ефективності попередніх SMM-кампаній
  • Щомісячний запуск принаймні 1 SMM-кампанії з урахуванням попереднього аналізу
  • Щонайменше 3 консультації щодо UX/UI

Вимоги до потенційного підрядника:

  • Щонайменше 3 роки досвіду в наданні послуг з SEO оптимізації, цифрового маркетингу та інших маркетингових послуг
  • Достатній досвід надання послуг або консультацій UX/UI
  • Принаймні 3 успішні кейси з цифрового маркетингу та оптимізації роботи веб-сайту
  • Досвід надання подібних послуг державним установам буде перевагою
  • Офіційна реєстрація відповідно до законодавства України

Ціни мають бути в українських гривнях (UAH). Цінова пропозиція  повинна  містити деталізовану вартість з усіма застосованими податками/зборами, які чітко визначені за кожною категорією послуг. 

IFES звільнений від ПДВ в Україні і відібраний постачальний має брати до уваги цю вимогу.

Зазначені ціни повинні залишатися дійсними протягом мінімум 90 днів..

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук ([email protected]) та Олесі Лєсніковій ([email protected])  до 1 липня 2022 року 18:00 за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ послуги з SEO оптимізації». Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

IFES розглядатиме тільки ті пропозиції від належних учасників, що відповідають вимогам, викладеним в цьому оголошенні.

Інформація від IFES 

Вся інформація, надана IFES в цьому оголошенні, може змінитися в будь-який час. IFES не дає жодних гарантій щодо точності будь-якого пункту оголошення та не несе відповідальності за будь-яке посилання на нього чи використання інформації, а також за скарги, що виникають на цій підставі.

Цей конкурс не зобов’язує IFES платити за будь-які витрати, будь-якого характеру, що можуть  бути понесені потенційним постачальником або будь-якими третіми сторонами, що мають відношення до наданої конкурсної пропозиції.

IFES зберігає за собою право прийняти або відхилити будь-яку конкурсної пропозицію, або цілком скасувати проведення конкурсу в будь-який час без будь-яких пояснень та юридичних наслідків до підписання контракту з постачальником. IFES не несе відповідальності перед будь-яким потенційним постачальником, фізичною чи юридичною особою за будь-які збитки, витрати, претензії або збитки будь-якого роду

Змова є категорично забороненою. Змова визначається як угода або договір в письмовій або усній формі між двома або більше сторонами з метою обмеження справедливої та відкритої конкуренції шляхом обману, введення в оману, або шахрайства по відношенню до третьої сторони

IFES зберігає за собою право погодитися на умови отриманої конкурсної пропозиції повністю або частково, шляхом підписання контракту. IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. 

 

UPD 23.06.2022

В межах підтримки стратегічних комунікацій НАЗК, IFES шукає постачальника, який надаватиме НАЗК послуги з SEO оптимізації, щоб оптимізувати пошук інструментів, ресурсів і платформ НАЗК.

В ході тендерного процесу IFES Україна отримав відповіді на запитання від потенційних учасників. Нижче публікуємо відповіді на них:

  1. Пошукова оптимізація.

    1.Чи правильно ми розуміємо, що пошуковою оптимізацією, крім основного сайту https://nazk.gov.ua, необхідно займатися для наступних сайтів:
    https://wiki.nazk.gov.ua/
    https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
    https://hq.nazk.gov.ua/
    https://prosvita.nazk.gov.ua/
    https://antycorportal.nazk.gov.ua/
    https://vision.nazk.gov.ua/
    https://study.nazk.gov.ua/
    https://sanctions.nazk.gov.ua/
    https://reportsassets.nazk.gov.ua/

Відповідь: так. Проте перелік сайтів був неповний. Додали необхідні та виключили непотрібні сторінки.

1.2. Чи для кожного з перелічених вище 9 сайтів вже сформовано перелік ключових слів, за якими вони мають просуватися на першу сторінку пошукової видачі Google?

Відповідь: ключові слова ще не сформовані. Відповідний перелік буде сформований на початку роботи за напрямком.

1.2.1. Оскільки об’єм робіт з пошукової оптимізації напряму залежить від конкурентності пошукових запитів, чи можна з ним ознайомитися?

Відповідь: у зв’язку з відсутністю відповідних спеціалістів у команді, на жаль, такий аналіз не проводився. 

1.3. Чи буде доступна контентна та технічна команди замовника для створення/редакції SEO-контенту та внесення необхідних правок для просування?

Відповідь: так, така команда є. 

1.4. Розглядається лише внутрішня оптимізація чи зовнішня також? (тут моВідва йде про лінкбілдінг)

Відповідь: на ваш розсуд.

2. Google Display Network Campaign.

2.1. Чи мають креативні матеріали бути створені агенцією? Якщо так, то який орієнтовний об’єм чи завдання?

Відповідь: ні, креативні матеріали будуть надані заготовлені. 

2.2. Протягом якого саме місяця має бути забезпечено щонайменше 30 тис користувачів на місяць на порталах НАЗК?

Який має бути розподіл цієї аудиторії між переліченими вище вебсайтами?

Відповідь: протягом останнього звітного місяця. У даному випадку мова йде суто про https://sanctions.nazk.gov.ua/

  1. SMM-кампанія.

Забезпечити спрощений доступ до комунікаційних продуктів НАЗК за допомогою цифрової реклами. Комунікаційні продукти НАЗК розроблятиме самостійно.

3.1. Яка орієнтовна кількість комунікаційних продуктів та кампаній має бути запущена протягом одного календарного місяця?

Відповідь: Протягом одного місяця – 2-3 продукти. Це здебільшого будуть відео.

3.2. Які KPI встановлено для цих завдань?

Відповідь: KPI базуються на кількості кліків на посилання. Задача – не менше 3000 кліків. 

4. Послуги UX/UI. Надання консультацій щодо покращення порталів.

4.1. Просимо надати перелік ресурсів (вебсайтів), які слід оптимізувати з точки зору UX/UI?

Відповідь:

Загалом нас цікавить тільки консультація з цього питання.

Перелік порталів:

https://nazk.gov.ua

https://wiki.nazk.gov.ua/

https://sanctions.nazk.gov.ua/

4.2. Просимо надати попередні цілі оптимізації UX/UI для кожного ресурсу (що має бути досягнуто з точки зору користувацького досвіду)?

Відповідь:

https://nazk.gov.ua

Ціль: Віднайти рішення, яке б дозволило розвантажити головну сторінку сайту, при цьому зробивши його більш зручним для юзера.

https://wiki.nazk.gov.ua/

Ціль: Запропонувати рішення, яке відповідало б  інтересам воєнного часу, а саме допомогло б краще орієнтувати клієнтів НАЗК щодо інформації, яка їм потрібна під час війни. 

https://sanctions.nazk.gov.ua/

Ціль: Забезпечити інтуїтивне використання сайту, яке б також мотивувало користувача поширювати інформацію про вебсайт.

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук ([email protected]) та Олесі Лєсніковій ([email protected]) до 1 липня 2022 року 18:00 за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ послуги з SEO оптимізації». Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)