IFES продовжує конкурс на проведення фокус-груп

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

конкурс 1
IFES продовжує конкурс на проведення фокус-груп

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) шукає дослідницьку компанію для проведення фокус-груп з розробки повідомлень для висвітлення виборчих та інформаційних кампаній під час президентських та парламентських виборів 2019 року.

Очікується, що обрана компанія реалізовуватиме наступні завдання:

  1. Розробка гайду та опитувальника для фокус-груп у співпраці з IFES
  2. У співпраці з IFES розробка критеріїв ректурингу учасників для фокус-груп з детальною інформацією про демографічні критерії відбору
  3. Відбір респондентів для фокус-груп (8-10 учасників для кожної фокус-групи).
  4. Проведення 3-ьох фокус-груп з кожною з дев’яти цільових аудиторій у Києві та двох регіонах, обраних за консультацією з IFES (загалом 27). Цільові групи: внутрішньо переміщені особи (ВПО), молодь, особи з інвалідністю, виборці, що голосують вперше, жінки, представники ромської спільноти, кримські татари, працівники бюджетної сфери, загальні виборці)
  5. Підготовка детального звіту українською мовою

Вимоги до надавача послуг:

  1. Мінімум 5 років попереднього досвіду проведення подібних досліджень
  2. Попередній досвід співпраці з міжнародними організаціями чи проектами  міжнародної технічної допомоги є бажаним
  3. Наявність висококваліфікованого персоналу, здатного модерувати дискусії та проводити інтерв’ю на соціально-чутливі теми
  4. Наявність широкої мережі інтерв’юерів та модераторів у різних регіонах України
  5. Здатність розробити сильні меседжі на основі результатів фокус-груп
  6. Здатність надати представникам IFES спостерігати за фокус-групами
  7. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу, відповідно до законодавства України або ФОП з відповідними КВЕДами.

Учасниками тендеру можуть бути організації або ФОП, зареєстровані в Україні.

Організація має подати наступні документи:

  • Детальний опис пропонованої методології дослідження
  • Інформація про компанію та її базу інтерв’юерів і модераторів у різних регіонах України.
  • Пропонована вартість заходів (загальна сума з розбивкою за кожним видом діяльності) за 1 фокус- групу у Києві, у Львові, та у Краматорську для прикладу. Кожна фокус-група має складатися із 10 учасників.
  • Резюме ключового персоналу, що буде задіяний до проведення дослідження.
  • Опис минулого досвіду проведення аналогічних досліджень (Будь ласка надайте мінімум 3 приклади такої роботи із посиланнями на них та три рекомендації із контактними даними осіб, що можуть їх надати)
  • Офіційні документи, що підтверджують зареєстрований статус заявника.

Усі деталі конкурсу знаходяться у прикріпленому документі. 

Пропозиції варто надсилати  Максиму Паламарчуку([email protected])  з копією Катерині Маховій([email protected]g) з темою листа «Фокус група з розробки меседжів» не пізніше 05 жовтня


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на отримання цільової благодійної допомоги (міні-грантів) «Підтримка ініціатив спільнот в Україні / Survivor and community-led crisis response (SCLR) in Ukraine»

Проєктний менеджер/-ка з провадження курикулуму старшої профільної школи до savED

Запит на надання цінових пропозицій на постачання професійного обладнання для харчової промисловості

Закупівля програмного забезпечення комп’ютерної діагностики для інтерпретації рентгенівських знімків грудної клітки

Тендер на закупівлю офісних контейнерів

Східний Варіант оголошує набір на Школу журналістики рішень для медійників з прифронтових територій