Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» оголошує конкурс пропозицій на надання послуг з ребрендингу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Go Global NGO

тендер tender ntylth(1)
Громадська організація «ГО ГЛОБАЛ» оголошує конкурс пропозицій на надання послуг з ребрендингу

Конкурс проводиться в рамках проєкту Інституційна підтримка ГО «ГО ГЛОБАЛ», що реалізовується в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. 

Мета конкурсу: вибір постачальника на надання послуг ребрендингу.

До участі у тендері запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські компанії та приватні підприємці, що мають досвід створення брендів.

Технічне завдання:

  1. Аналіз наявного візуального стилю GoGlobal
    Ребрендинг фірмового стилю, аналіз, оновлення наявного лого або розробка нового, якщо аналіз покаже таку необхідність.
  2. Оновлення логотипу:

2.1. Розробка оновленого логотипу
2.2. Розробка короткої версії оновленого логотипу (для аватарок в соцмереж, стікерів, піктограмок тощо)
2.3. Чорно-білий варіант логотипу та короткої версії оновленого логотипу//Додатковий кольоровий варіант

  1. Оновлення лого-буку // Розробка кодексу з правилами використання логотипу, фірмового шрифту, кольорів
    (Лого-бук наявний, потрібний аналіз та пропозиції щодо його оновлення, осучаснення)

3.1. Аналіз палітри основних та додаткових кольорів, оновлення палітри за потреби
3.2. Розробка правил використання логотипу (брендування фото, брендування відео), недопустиме використання логотипу
3.3. Аналіз наявних двох фірмових шрифтів (для залоговку та для основного тексту).

  1. Розробка бренд-буку

4.1. Розробка візуальних елементів бренду (7-8 елементів, зокрема, елементів, які поєднуються з лого, у які можно вписати логотип)
4.2. Розробка шаблонів документів, роздаткових матеріалів, презентацій, посібників, листів

  • Офіційний фірмовий бланк (для офіційних документів)
  • Фірмовий бланк для прес-релізів
  • Брендовані папки
  • Визитівки
  • Шаблони/правила брендування посібників
  • Шаблон презентації
  • Шаблони шапок гугл-форм
  • Шаблони звітів
  • Шаблони для one page (коротких освітніх матеріалів, пам’яток)
  • Шаблони плакатів

4.3. Розробка набору піктограмок для оформлення освітніх та презентаційних матеріалів (15-20 шт)
4.4. Дизайн для фірмової сувенірної продукції

  • Фірмові футболки
  • Фірмові худі – Фірмові чашки – Фірмові ручки
  • Набір наклейок-шилдів та значків з розробленими візуальними елементами бренду

4.5. Правил брендування іншої продукції

  1. Правила візуального оформлення соцмереж//Розробка правил візуального оформлення соцмереж

5.1. Розробка шаблонів для віжуалів в соцмережах

  • Для фейсбуку (пости/сторіз)
  • Для інстаграму (пости/сторіз)

5.2.Розробка дизайну для оформлення youtube-каналу

  • Три варіанти шапок каналу
  • Шаблони для заставок відео-каналу
  1. Адаптація та перенос усіх матеріалів у Canva.
    Матеріали повинні бути адаптивними до Google Slides.

Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно надіслати пакет таких документів:

  • реєстраційні документи компанії (юридичної особи або ФОП) з зазначенням наявних КВЕДів та системи оподаткування;
  • інформацію про компанію та рекомендації від клієнтів;
  • приклади реалізованих проєктів з брендингу/ребрендингу організацій. 
  • комерційну пропозицію згідно ТЗ із визначенням потрібного фінансування та строків реалізації.

Заявки надсилайте на пошту [email protected] темою листа «участь у конкурсі з ребрендингу організації».

Дедлайн подачі: 20:00 19 червня 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та інструментів для проведення молодіжного обміну

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні