Гранти на виробництво контенту та створення стратегії розвитку редакції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


журналістика
Гранти на виробництво контенту та створення стратегії розвитку редакції

Громадська організація  «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support) оголошує конкурс заявок на гранти для інноваційних проектів, реалізація яких допоможе медіа удосконалити формати контенту, залучити нові аудиторії, а також побудувати системну роботу з рекламодавцями завдяки консалтингу з експертами проекту від Інтерньюз-Україна.  

Мета та завдання конкурсу

Грантовий проект покликаний допомогти медіа збільшити відвідуваність та читабельність, покращити взаємодію з аудиторією, залучити та/або збільшити кількість рекламодавців/ партнерств. 

Цього ЗМІ мають досягти завдяки розробці креативної ідеї, що включає дві взаємопов’язані складові:

  1. Інформаційна частина (розробка вузько спеціалізованого тематичного контенту, спецтеми, рубрики, серії матеріалів, що допоможуть залучити нові аудиторії);
  2. Технічна частина (технічні зміни в редакції через аудит роботи сайту та онлайн-майданчиків редакції та ідентифікацію потреб для запуску, додатків, розсилок застосування субсервісу або втілення інших технічних рішень, що поглиблять роботу з аудиторією).

За результатами конкурсу переможуть 4 редакції. Вони зможуть отримати: 

  • грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту;
  • підтримку професійних менторів та медіа-експертів протягом реалізації гранту (до кінця 2018 року); 
  • можливість отримати віддалену підтримку з питань цифрової безпеки або з питань IT (аудит сайтів, допомога з питань веб-адміністрування, встановлення ліцензійного програмного забезпечення тощо). 

Прийнятні витрати

Вказана сума гранту має включає у себе витрати на інформаційну та технічну складові, зокрема, це може бути:  

  • витрати на створення контенту;
  • витрати на редизайн веб-сайту;
  • витрати, пов’язані з розробкою інноваційних інструментів (додатків, допоміжних комерційних сервісів, які допоможуть редакції заробляти гроші тощо);
  • витрати на придбання техніки, якщо її використання буде безпосередньо пов’язане з виконанням цілей проекту (наприклад, обладнання для стріму, квадрокоптер для зйомки серії матеріалів тощо);
  • витрати, пов’язані з розробкою продуктів та інструментів, спрямованих на поліпшення комунікації з аудиторією, наприклад, списки розсилки, інформаційні бюлетені, push-сповіщення, RSS-канали тощо.
  • витрати, пов’язані з розробкою інструментів, продуктів та контенту, спрямованих на збільшення монетизації видань, наприклад інформаційні послуги, спецпроекти з рекламодавцями тощо. 

Хто може подати заявку

Зареєстровані ЗМІ (ТБ, радіо, друковані газети, медіа-платформи), або он-лайн ресурси з усіх областей України.

Одні з головних критеріїв відбору – це наявність медіа-майданчика, який має сталу аудиторію, підключення майданчика до веб-аналітики та чітка заявка з описом майбутнього проекту.

ЗМІ, які брали участь у тренінгу «Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа» матимуть перевагу у відборі. 

Інші суттєві умови

Переможці отримають також менторську підтримку експертів, які є досвідченими спеціалістами у сфері медіа та монетизації ЗМІ. Протягом роботи над проектами ментори відвідуватимуть редакції, а також консультуватимуть їх онлайн.  Протягом періоду виконання грантового проекту передбачена також обов’язкова зустріч 4-х редакцій-переможців в Києві для нетворкінгу та обміну досвідом у Києві.  

Також редакції-переможці отримають додатковий бонус – віддалену підтримку з питань цифрової безпеки або з питань IT (аудит сайтів, допомога з питань веб-адміністрування, встановлення ліцензійного програмного забезпечення тощо). 

Максимальна тривалість проектів 

Максимальна тривалість проекту - 4 місяці (початок від 15 серпня), найпізніше проект може завершитись 15.12.2018 року. Переможці конкурсу підпишуть договір у середині серпня. 

Критерії оцінки поданих заявок:

Учасникам конкурсу надається повна свобода при розробці плану проекту, проте варто враховувати, що оцінка заявок відбуватиметься за такими критеріями:

  • Інноваційність, обґрунтованість, реалістичність та оригінальність проекту = чи пропонує учасник інноваційні підходи у темі, включаючи використання сучасних технологій, для поширення свого контенту;
  • Цільова аудиторія =  чи має медіа чітке розуміння того, яка його поточна та/чи бажана цільова аудиторія, як залучити цю аудиторію і як задовольнити її потреби?;
  • Партнерство =  чи має медіа досвід або план розробки стратегічного партнерства з рекламодавцями, іншими ЗМІ, громадськими організаціями, органами державної влади тощо;
  • Організаційні здібності та розвиток  = чи має учасник конкурсу чітке розуміння сфер, в яких необхідна інформаційна та технічна  підтримка для розвитку в короткостроковій і середньостроковій перспективах, а також чи готовий переможець працювати з експертами проекту над розвитком своїх можливостей;
  • Відповідність заявки цілям конкурсу =  чи поданий на участь проект сприяє росту та/чи появі нової аудиторії медіа, нових рекламодавців/партнерств, появі/зростанню прибутку медіа; 
  • Толерантність і повага до права людини  = чи враховує та пропонує медіа у своєму проекті стратегію підтримки інклюзивності та боротьби з дискримінацією щодо національності, раси, мови, гендеру, гендерної ідентичності та сексуальної орієнтації (буде перевагою, але не є обов’язковою умовою).

Умови участі

Для участі у конкурсі учасники мають заповнити заявку на участь у гранті: http://bit.ly/grant-proposal-iua, де  детально описати ідеї майбутніх проектів. Разом із заявкою учасники мають подати бюджет, складений у гривнях: http://bit.ly/budget-proposal-iua.

Заявку та бюджет учасники мають надіслати на електронну пошту [email protected] з поміткою «Заявка на участь у гранті» до 31 липня 2018 року до 23.00. Заявки, надіслані пізніше вказаного терміну, розглядатися не будуть!

Результати відбору переможцям повідомлять до 6 серпня включно. Організатори залишають за собою право не пояснювати причин відмови.

Додаткову інформацію щодо програмних питань можна отримати у координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 093 750 36 38.

Додаткову інформацію щодо фінансових питань можна отримати у фінансового менеджера проекту Тетяни Шумової, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 066 215 3053.

Довідка 

Програма грантів з інформаційно-цифрового вдосконалення медіа є частиною проекту «Розвиток українських медіа через аналіз аудиторії та контенту». Проект реалізує ГО «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support).  

 

Джерело: Інтерньюз-Україна.


Останні публікації цього розділу:

Збір цінових пропозицій “Компʼютерна та інша організаційна техніка”

Збір цінових пропозицій "Кухонна техніка та обладнання"

Закупівля елементів вуличного дитячого майданчика

Закупівля елементів огорожі для відмежування волейбольного майданчика

Відкритий тендер на закупівлю послуг створення комплексної маркетингової, бренд та діджитал стратегії

Тендер на закупівлю послуг з організації дитячих заходів