Грантовий конкурс: Розширення виробництва незалежного контенту, хвиля ІІ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

pexels-jeshootscom-442573
Грантовий конкурс: Розширення виробництва незалежного контенту, хвиля ІІ

ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки міжнародної організації Internews оголошує відкритий конкурс на участь у другій хвилі локального компонента проєкту «Розширення виробництва незалежного контенту» (Expanding Production of Independent Content, ЕРІС). До участі запрошуємо незалежні національні та регіональні медіа, а також виробників YouTube-контенту з усієї України. 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

Мета проєкту — підтримати формування сильного незалежного медіасектору в регіоні, що протистоїть маніпуляціям і контролю впливових осіб.

Серед завдань— виготовити та поширити високоякісний і достовірний мультимедійний контент, що висвітлює важливі питання для місцевих громад і протидіє дезінформації. 

Теми матеріалів мають стосуватися життя українців в умовах повномасштабного вторгнення РФ і викликів, з якими вони стикаються, наприклад:

  • Відбудова та відновлення України.
  • Захист довкілля та ековиклики, пов’язані з війною.
  • Підтримка України західними партнерами.
  • Історії з повсякденного життя.
  • Історії про військових, військовополонених та волонтерські ініціативи.
  • Життя ВПО: адаптація в нових громадах, історії успіху, соціальна та фінансова підтримка.
  • Матеріали на історичні та культурні теми, що приурочені до визначних подій або розповідають про життя письменників, митців, музикантів та інших діячів культури.
  • Сучасна українська культура.

БЮДЖЕТ МЕДІАПРОЄКТУ

Переможці конкурсу отримають гранти до 7 тис. доларів США* на виготовлення шести матеріалів та їхню адаптацію для поширення в соцмережах, а також консультаційну підтримку. Кошти покривають вартість виробництва, зарплату команди та інші необхідні витрати.

*Цей обсяг ресурсів буде виділений у випадку наявних коштів.

Ознайомитися та завантажити бюджетну форму можна тут.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Кожен переможець має виготовити шість мультимедійних матеріалів. Вони можуть бути об’єднані у медіапроєкт, який буде опубліковано в окремому розділі на сайті медіа (створення лендингової сторінки вітається) або у окремий плейлист на YouTube-каналі. Контент має бути цікавим, доступним, з мультимедійними та інтерактивними елементами, як-от відео, аудіо, фото, інфографіки, текст і тести.

Пріоритетні формати:

  • Лонгрід (9 тис. – 15 тис. знаків) — з ґрунтовним аналізом теми та супровідними історіями.
  • Стаття (4 тис. – 9 тис. знаків) — з лаконічним викладом інформації, відео, галереєю фото чи інфографікою. Рекомендуємо доповнювати ці матеріали щонайменше 2-3 кепшн-відео тривалістю до 1 хвилини або одним довшим — від 2 хвилин.
  • Відеоматеріали — репортажі тривалістю 2-5 хвилини, відеопрограми та інтерв’ю від 4 хвилин.
  • YouTube-контент — тривалість від 12 хвилин.  

Кожен мультимедійний матеріал потрібно адаптувати для публікації в соцмережах: візуальні картки (каруселі) для статей, YouTube Shorts та Instagram Reels для відео, Stories для просування матеріалів тощо.

Медіапартнери мають публікувати від одного мультимедійного матеріалу на місяць на власних ресурсах, зокрема в соцмережах, протягом всього періоду втілення проєкту (з травня до 31 жовтня 2024 року). Детальний контент-план має бути погодженим з «Інтерньюз-Україна» після оголошення переможців. Після публікації матеріалів учасники повинні ділитися показниками переглядів та ключовими результатами проєктів. 

«Інтерньюз-Україна» також має право публікувати та поширювати виготовлені матеріали.

Медіапартнери мають брати участь в усіх заходах, передбачених проєктом, як-от консультації з медіаекспертами, квартальні флештоки, онлайн- та офлайн-зустрічі тощо.

ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

  • Незалежні національні чи регіональні медіа, або виробники YouTube-контенту, які мають статус юридичної особи (ГО, ТОВ, ФОП тощо).
  • Щонайменше два роки присутності на медіаринку.
  • Гнучкість та спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов.
  • Незалежна редакційна політика та/або наочне слідування професійним журналістським стандартам й етики.

ВИМОГИ ДО ЗАЯВОК

  • Загальна презентація, портфоліо з щонайменше трьома прикладами мультимедійних матеріалів. Інші формати контенту розглядатимуться, якщо вони доводять експертність учасника у виготовленні мультимедійних матеріалів.
  • Концепція ідеї медіапроєкту містить щонайменше 2-3 теми для майбутніх матеріалів і деталізацію мультимедійних елементів, які використовуватимуться.
  • Бюджет на виготовлення медіапроєкту/серії матеріалів включно з витратами на заробітні плати.

Для участі в конкурсі, будь ласка, заповніть форму

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

  1. Оцінка технічної пропозиції (концепція медіапроєкту), зокрема відповідність вимогам конкурсу.
  2. Оцінка фінансової пропозиції (бюджет), яка не перевищує 7 тис. доларів США на виготовлення шести мультимедійних матеріалів.

Переможців визначатиме Конкурсний комітет:

  1. Оцінювання технічної пропозиції (концепції медіапроєкту/серії матеріалів) — 90% загальної оцінки.
  2. Оцінювання фінансової пропозиції (бюджету) — 10% загальної оцінки.

За результатами конкурсу буде відібрано 12 учасників відповідно до кількісних квот у чотирьох категоріях:

  • три медіапартнери, які брали участь у попередньому раунді проєкту ЕРІС;
  • два національних медіа;
  • п’ять регіональних медіа;
  • два виробники YouTube-контенту.
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Якість і зрозумілість ідеї (до 60 балів)

  • відповідність тематиці проєкту;
  • оригінальність та креативність ідеї;
  • чітка концепція та детальний опис ідеї;
  • потенційне охоплення та вплив ідеї;
  • заплановане використання мультимедійних інструментів.

Відповідність конкурсанта та спроможність виготовити контент очікуваної якості (до 30 балів)

  • статус юридичної особи;
  • досвід роботи на медіаринку від двох років;
  • незалежна редакційна політика та/або дотримання професійних стандартів журналістики й журналістської етики;
  • гнучкість і спроможність виконувати завдання відповідно до визначених термінів та умов;
  • наявність активного сайту або YouTube-каналу (як основної платформи для дистрибуції) та сторінок у соціальних мережах.

Критерії оцінки фінансової пропозиції (бюджету):

  • Відповідність бюджету та обґрунтування витрат (згідно з ринковими цінами) — до 5 балів.
  • Деталізація витрат та опис бюджету — до 5 балів.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ

Зацікавлені медіа та виробники контенту можуть подати заявку до 31 березня 2024 року включно.

За додатковою інформацією звертайтеся до Олександри Лисенко, редакційної координаторки проєкту, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг