ГО “Старобогородчанська ініціатива” проводить тендер на придбання ноутбука

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Lesia Barabash

ТЕНДЕР
ГО “Старобогородчанська ініціатива” проводить тендер на придбання ноутбука

Громадська організація «Старобогородчанська ініціатива» оголошує тендер на придбання ноутбука ASUS.

Технічна специфікація: Екран 15.6″ (1920×1080) Full HD/ Intel Core i5-7200U (2.5 – 3.1 ГГц) / RAM 6 ГБ / SSD 256 ГБ / nVidia GeForce 940MX, 2 ГБ / DVD Super Multi / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / Windows 10 / 2.15 кг /

Кількість: 1 шт.

Для участі в тендері просимо надсилати наступні матеріали

У цінових пропозиціях від учасників тендеру має бути обов’язково чітко зазначено опис і кількість товарів (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг), передбачувані час і місце доставки (виконання / надання), а також інформація про учасника, яка мінімально включає:

- юридичну та фактичну адресу,

- контактні номери телефонів,

- П.І.П. контактної особи,

- посилання на інтернет

-сторінку (якщо є) та інша корисна інформація.

До розгляду можуть прийматися такі види цінових пропозицій з зазначенням груп однорідних товарів/робіт/послуг:

- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);

- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);

- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) (з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

- підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

- фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується), копію свідоцтва платника єдиного податку.

- фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ

Дата засідання тендерного комітету 11 січня 2019 р., 16:00

Адреса Вул. Івана Франка, 1, с. СтаріБогородчани, Івано-Франківська обл.

Сума тендеру (грн) 21400 грн.

Контактна особа Іванишин Юрій; +380972292474, e-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)