Надавач (ка) послуг з друку
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Плато” оголошує конкурс на вибір виконавця (иці) послуг друку у межах проєкту “Зелена партисипація”. Кінцевий термін подання цінових пропозицій – 10 травня.
Очікується, що послуги будуть надаватися почергово у період з 15 травня 2023 року по 15 січня 2024 року. Оплата наданих послуг здійснюватиметься також поетапно, згідно з актами виконаних робіт.
Перелік друкованих матеріалів:
Позиція | Кількість |
Записник крафтовий брендований (А5) | 100,0 |
Олівець дерев’яний брендований | 100,0 |
Стікерпак брендований (А5) | 300,0 |
Інформаційна листівка (А5) | 100,0 |
Екоторба брендована (50 см х 38 см х 14 см) | 100,0 |
Футболка брендована | 20,0 |
Брошура (А4; 48 ст.) | 75,0 |
Брошура (210 мм х 210 мм; 66 ст.; на пружині) | 75,0 |
Брошура (А5; 24 ст.) | 75,0 |
Буклет (420 мм х 210 мм; 2 фальці) | 75,0 |
Прапор-віндер брендований (3,4 м) | 3,0 |
Під час формування пропозиції просимо закласти до 10% на друк інших роздаткових матеріалів, які формуватимуться за запитами експертів (ок) у процесі реалізації проєкту (фотографії, креслення, анкети тощо).
Для участі у конкурсі просимо усіх зацікавлених надати:
- пропозицію із зазначенням вартості надання послуг у валюті USD (фактична оплата послуг здійснюватиметься у валюті UAH, згідно обмінного курсу станом на момент зарахування коштів на рахунок ГО “Плато” від грантодавця);
- опис наявного досвіду виконання подібних замовлень (у довільній формі);
- скан-копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- скан-копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або Свідоцтва платника єдиного податку (для ФО-П).
Критерії відбору надавача послуг:
- надання запитуваного пакету документів;
- найнижча ціна надання послуг у співвідношенні до ринкової вартості матеріалів і послуг.
Пропозиції приймаються до 10 травня включно на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі листа «Пропозиція. Друк».