ГО “ДІКСІ ГРУП” шукає постачальника послуг зі створення комунікаційної кампанії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
viktorv80

Опис комунікаційної кампанії:

Мета кампанії – привернути увагу споживачів послуг ЖКГ, громадських активістів та парламентарів до питань енергетичної прозорості, а також ознайомити ширшу аудиторію з продуктами, котрі були розроблені в рамках проекту, та їхніми можливостями.

Комунікаційна кампанія повинна містити різнопланові продукти та поширення їх різними інформаційними каналами.

Від обраного в результаті конкурсу Постачальника очікуватиметься виконання таких завдань (список не є вичерпним – окремі елементи можуть додаватися або вилучатися: наприклад, якщо Постачальник запропонує кращу ідею тощо):

  1. Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії на основі тих меседжів, які будуть надані «ДІКСІ ГРУП» Постачальнику з метою якомога чіткішого та точного висвітлення місії та цілей проекту USAID «Прозора енергетика».
  2. Розробка візуальної концепції кампанії, котра, зокрема, передбачає створення 5-ти відеороликів (та може містити додаткові активності, запропоновані Постачальником:

Мета відеоролику – надати цільовій аудиторії інформацію про діяльність у рамках проекту та ключові досягнення, серед яких:

Мета додатку – дозволити користувачам легко отримувати інформацію з прикладних питань в енергетиці, вирішувати проблемні питання завдяки кращій комунікації з НКРЕКП та постачальниками. Поруч з можливістю отримати прикладну галузеву інформацію в одному місці, цінністю також є можливість реагувати на дії або бездіяльність з боку постачальників та операторів мереж, і таким чином впливати на формування споживчої культури та правил взаємодії гравців роздрібних ринків в енергетиці.

Приклад відео, яке було створено напередодні першого голосування − http://ua-energy.org/uk/posts/chomu-potribno-pryiniaty-zakonoproekt-pro-prozorist-vydobuvnoi-haluzi-11-06-2018.

Мета інструменту – дозволити користувачам легко отримувати дані від розпорядників інформації в енергетичній сфері, зокрема в органів державної влади, які відповідають за енергетичну політику. Поруч з можливістю надіслати запити про надання публічної інформації до кількох органів влади, не заходячи окремо на сайт кожного з цих органів, цінністю також є можливість для користувача легко визначити, кому саме з органів влади адресувати запит, щоб заощадити час та зусилля. Запити про надання публічної інформації планується надсилати з використанням функціоналу платформи «Доступ до правди» (https://dostup.pravda.com.ua/).

  1. Розробка графічної концепції комунікаційної кампанії на основі виготовленої відеопродукції та подальше розміщення зовнішньої реклами (сітілайти, борди тощо) у м. Київ та прилеглих містах.

Для участі в тендері зацікавлена організація повинна надати «ДІКСІ ГРУП» наступну інформацію:

- Креативні ідеї та слогани майбутньої комунікаційної кампанії

- Графічну концепцію кампанії, канали та умови її розповсюдження, вірогідне охоплення

- Сценарії відеороликів, канали та умови їх розповсюдження, вірогідне охоплення

- Перелік найкращих, на думку Постачальника, каналів комунікації для цієї кампанії.

Кваліфікаційні вимоги для учасників конкурсу:

 

- Наявність досвіду роботи з виготовлення рекламних роликів (зокрема, соціальної

реклами), роликів вірусної реклами, ТВ-шоу;

 – Наявність досвіду співпраці з міжнародними проектами/брендами;

 – Наявність власної технічної бази необхідної для створення рекламних роликів;

 – Наявність власного професійного персоналу, необхідного для створення відеороликів

(режисер, оператор, відеомонтажер, світлотехнік, графічний дизайнер, редактор тощо).

Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:

  • Наявність досвіду в проведенні інформаційних кампаній;
  • Ефективність та цікавість креативної ідеї комунікаційної кампанії та її графічної і візуальної складової;
  • Вартість надання послуг.

УВАГА!!!

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозора енергетика», який реалізовується за підтримки уряду США через Агенство з міжнародного розвитку (USAID), та  зареєстрований в Міністерстві економіки від 22.09.2016 р. № 3485. ,  відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.

В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).

Подаючи пропозицію на проведення кампанії, Учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 3 вересня 2018 року за адресою: [email protected] Чорниш Віктор.

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.3

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук