Форма-запит цінових пропозицій: постачання канцелярських товарів
ЗАВЕРШЕНО
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник»), в рамках Проєкту за Угодою про партнерське фінансування між CARE та БФ «Вітри змін», запрошує постачальників подати свої цінові пропозиції щодо постачання канцелярських товарів:
Папір офісний А4-102 пачки, ручки-1000 шт., олівці прості-500 шт., блокноти А5-30 шт., зошити А4-50 шт., текстовий маркер-50 шт., лінійка-50 шт., блок паперу для заміток-30 шт., файли А4-100 пачок, швидкозшивач-400 шт., реєстратори-70 шт., степлери-25 шт., скоби-200, скріпки-250 шт., настільні набори-50 шт.
Строк подачі цінових пропозицій до 18.00 години 04 вересня 2024 року на електронну пошту Замовника: [email protected] або в запечатаному конверті за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, оф. 26. Контактні особи Олена Руснак або Олег Опаренко, тел. 050-052-65-84.
Умови оплати: безготівкова форма, валюта українська гривня.
Строк чинності отриманих цінових пропозицій має бути не менше 30 робочих днів.
Місце надання послуги: місто Одеса.
У разі виникнення запитань, просимо звертатися на вказану електронну пошту або за номером телефону.
Переможець буде визначений після 18.00 години 04 вересня 2024 року за наслідками оцінки та порівняння отриманих цінових пропозицій за критерієм найнижчої ціни та інших ознак.
02 вересня 2024 року