Екодія оголошує тендер на проведення соціально-економічного аналізу розвитку сільських громад

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Zavorotna

Тендер-1024x535[1]
Екодія оголошує тендер на проведення соціально-економічного аналізу розвитку сільських громад

Екодія оголошує тендер на проведення соціально-економічного аналізу розвитку сільських громад

Мета аналізу:
Оцінити наявні економічні та соціальні передумови розвитку сільських громад на засадах сталості. Надати конкретні рекомендації для кожної з 6 громад-учасниць проєкту.

Аналіз також має містити оцінку логістики, демографічні прогнози, динаміку змін для бюджету через процеси децентралізації та карантин, вплив і ризики для громад у зв’язку зі зміною клімату.

Очікувані результати:
Сформований соціально-економічний аналіз для 6 громад, що включає специфічні рекомендації для кожної із громад, базуючисья на наявних і потенційних ресурсах.

Фінальні документи для кожної із громад мають бути об’ємом не більше 30 сторінок, включаючи інфографічні матеріали.
Подані звіт і кошторис виконаних робіт.

Термін виконання робіт і надання послуг: липень-серпень 2020 року.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 року, до 18:00 за київським часом.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою: ad [at] ecoact.org.ua
Тема листа: Тендерна пропозиція на проведення аналізу сільських громад

Більше інформації на нашому сайті: https://ecoaction.org.ua/ekodia-oholoshuie-tender-sotsialno-ekonomichnoho-analizu.html


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень