DiXi Group шукає провайдера з IT-підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DiXi DROUP

тренінг вебінар
DiXi Group шукає провайдера з IT-підтримки

DiXi Group шукає провайдера з IT-підтримки

Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг по обслуговуванню комп’ютерів та програмного забезпечення (ПЗ) до них.

Опис очікуваних послуг:

  1. Технічне та програмне обслуговування та організація експлуатації нижче наведеного обладнання:
  • до 30 ПК (робочі місяця+2 БФП (багатофункціональний пристрій) в офісі);
  • 1 фізичний сервер в офісі, (апаратне, програмне обслуговування), на яких розташовано: 1 файловий сервер сховище розташований на 1-му фізичному офісному сервері (програмне обслуговування);
  • 1 віртуальний сервер розташований в хмарі (+2 контролери домену та віртуальний маршрутизатор в хмарі) (програмне обслуговування).
  1. Консультація Замовника з питань експлуатації прийнятого на обслуговування обладнання на місці встановлення або по телефону.
  2. Здійснення профілактичного та регламентного обслуговування, виконання робіт по виявленню та усуненню недоліків:
    1. Профілактичне обслуговування – обслуговування, яке забезпечує стале постійне та безперебійне функціонування прийнятого на обслуговування обладнання.
    2. Регламентне обслуговування – обслуговування, яке передбачено виробниками прийнятого на обслуговування обладнання та яке є необхідне для сталого та безперебійного функціонування такого обладнання.
  3. Реагування на екстрені виклики для усунення недоліків прийнятого на обслуговування обладнання Замовника.
  4. Встановлення, обслуговування, профілактика, виявлення та усунення неполадок ПЗ Замовника, екстрені виїзди для усунення несправностей у функціонуванні ПЗ.
  5. Моніторинг, налагодження, обслуговування, профілактика та усунення несправностей функціонування локальної мережі обладнання Замовника, внутрішньої мережі, підключення обладнання до зовнішньої мережі.
  6. Заміна обладнання на відповідні справно працюючі елементи.
  7. Обслуговування віддалених робочих місць за допомогою віддаленого підключення та по телефону:
    1. Обслуговування – нагляд за технічним станом обладнання та роботою програмного забезпечення такого обладнання, які спрямовані на виявлення та усунення дефектів, несправностей в їх роботі. У випадку виявлення дефектів та несправностей в роботі обладнання та програмного забезпечення – їх усунення та налагодження, а у випадку необхідності, заміні на відповідні справно працюючі елементи.

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  • Досвід із забезпечення внутрішньої та зовнішньої інформаційної безпеки виходячи із положень замовника.
  • Досвід надання послуг з IT-консалтингу включаючи: техпідтримку ІТ-процесів, побудову та налагодження ІТ-інфраструктури, підтримка хмарних сервісів.
  • Вартість абонентського обслуговування протягом місяця, що включатиме:
    • технічну підтримку робочих місць;
    • обслуговування оргтехніки, налагодження коректної роботи у внутрішній мережі замовника (БФУ, інші периферійні пристрої);
    • послуги підтримки серверів;
    • моніторинг та адміністрування фізичного серверу;
    • моніторинг та адміністрування хмарного серверу;
    • адміністрування маршрутизатора і мережевих пристроїв;
    • послуги консультування по запиту.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
  • Презентація наявного досвіду та персоналу.
  • Рекомендацій (за наявності).
  • Цінової пропозиції відповідно до вище зазначених вимог

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Довідку про реєстрацію платника податків.
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

ГО “Діксі Груп” у своїй діяльності запровадила та використовує електронний документообіг. Використання електронного документообігу допомагає нам та нашим партнерам забезпечувати безперебійний обмін документами. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування. Для початку роботи у даному сервісі вам знадобиться лише доступ до інтернету та наявність електронно-цифрового підпису. ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей.

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 16 жовтня 2024 року за адресою: [email protected].

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.2

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

Моб.тел.: (+380 050) 257 00 65

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень

Відкритий тендер на надання консультаційних послуг з питань підготовки Ландшафтної лабораторії КНУ до сертифікації

Конкурс на закупівлю обладнання та ігор

Конкурс на закупівлю обладнання та ігор