DiXi Group оголошує конкурс на переробку веб-сайту «Енергетичні реформи»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasia.rori

Веб-сайт «Енергетичні реформи» (http://enref.org/) був створений в 2014 році, його переробка здійснюється у зв’язку зі зміною цілей проекту та новими комунікаційними завданнями – за рахунок вдосконалення інструментарію інтерфейсу, зі збереженням стилістики та контенту. Обсяг робіт включатиме:

  • оновлення структури (зокрема, додавання нових розділів, підрозділів для відео та інфографіки);
  • вдосконалення інструментарію;
  • розробку адаптивного дизайну тощо.

Для отримання повного опису робіт (технічного завдання) просимо звертатися до Анастасії Романюк за адресою [email protected].

Очікуваний термін надання послуг: 1 календарний місяць

Конкурс діє до 19 жовтня 2016 року.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі (надсилається за запитом);
  • Цінової пропозиції.

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Довідки про реєстрацію платника податків;
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи – підприємця прохання додати скан-копії Свідоцтва або Виписки з Єдиного державного реєстру.

Просимо надсилати повний пакет документів та цінову пропозицію до 18:00 19 жовтня 2016 року за адресою [email protected] Анастасії Романюк, вказавши тему листа «Цінова пропозиція доопрацювання сайту».


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом “Крій та шиття” у м.Харків

Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту приміщень

Запит цінових пропозицій RFQ/S UNESCO-UA-181 rev 1: розробка, хостинг та просування онлайн-курсу «Бібліотеки як простори психосоціальної підтримки»

Printer consumables / Витратні матеріали для принтерів

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом "Бухгалтерський облік +BAS" у м.Харків

Добір учасників для надання послуг з комплексного забезпечення проєкту (розробка візуального концепту, лендингу, візуальних матеріалів, таргетованої реклами)