Благодійна організація «Світло надії» оголошує закупівлю офісної та комп’ютерної техніки
ЗАВЕРШЕНО
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю офісної та комп’ютерної техніки.
Предмет закупівлі: офісна та комп’ютерна техніка (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється в рамках проєкту, що фінансуються Міжнародною організацією з міграції, Представництво в Україні (“МОМ”), а саме у рамках проєкту “Людський вимір: інклюзивні дані для стабільності та розвитку”. Грантова угода №UA1-2022-3071 від 06.04.2023 року.
Термін постачання товару: до 31.10. 2023 року
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання товарів.
Умови оплати: Оплата 100%
Набувач зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням:
http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик). |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Надати документи та дозволи, необхідні для використання на території України, згідно чинного законодавства. |
Цінова пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно надсилати за електронною адресою [email protected] або на адресу нової пошти: м. Полтава, НП №5, контактна особа Шулік Вікторія, тел. 0669891319.
Цінова пропозиція на закупівлю офісної та комп’ютерної техніки