Аналіз цінових пропозицій (надання послуг з проведення 60 супервізій)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth2
Аналіз цінових пропозицій (надання послуг з проведення 60 супервізій)

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі: надання послуг з проведення 60 супервізій в ході реалізації Проекту. 

На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).

Учасники мають право подати цінову пропозицію на лот в цілому. 

Кінцевий термін подачі цінових пропозицій від Учасників до 16.00 години 29 травня 2025 року (за київським часом). 

 

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ 

Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з проведення 60 супервізій, оголошення № UKR-2025-18» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.

 Пропозиції складаються з:

  • Заповненої цінової пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями.


Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
  • перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні. 

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

 

Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними.

Цінові пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 13.00 години 28 травня 2025 року.

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 год. 29 травня 2025 року.

 

Додаток 1

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою цінову пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-18 від 21.05.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ: надання послуг з проведення 60 супервізій в ході реалізації Проєкту.

 

Найменування, характеристики, кількість:

1.

Надання послуги з проведення не менше 5 емоційно підтримуючих супервізій протягом одного місяця (індивідуальні консультації для виїзних груп).

 

Всього не більше 60 супервізій, по не менше як 5 супервізій кожного місяця протягом строку дії укладеного договору про надання послуг в рамках реалізації Проєкту Замовника на території Одеської та Миколаївської областей.

 

Вимоги до супервізора: наявність відповідної кваліфікації та досвіду діяльності в цій сфері.

 

Очікувана вартість винагороди за проведення 1 сепервізії до 3600 грн.

 

 

 

Цінова пропозиція за проведення 1 супервізії  становить ___________ грн.

 

 

 

 

Ціна по лоту

становить  ___________ грн.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерний відбір постачальника послуг з перевезення у Сумській області

Відкритий тендер на закупівлю комплексних конференц-послуг та послуг з відшкодування

Відбір постачальника послуг для проведення заходів зі збору та аналізу даних про основні перешкоди для зайнятості молоді

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення частково скасовано

Транспортні послуги з перевезення пасажирів

Запит на надання пропозиції на закупівлю офісного ІТ обладнання/Request for Quotations for the purchase of office IT equipment (P2-2025-AAR-239)