11-й Національний фестиваль соціальної реклами®

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NFSR

11_НФСР
11-й Національний фестиваль соціальної реклами®

11-й Національний фестиваль соціальноїреклами® вітає нового Партнера – компанію MedlistMarketing!

Як уже повідомлялося, 24 жовтня 2019 року відбудуться заключні заходи Одинадцятого Національного фестивалю соціальної реклами®. Фестиваль проводиться з 2005 року та на сьогодні є найбільшим заходом в Україні у сфері соціальних комунікацій.

Організаторами Фестивалю є Спілка рекламістів України та журнал «Маркетинг і реклама». Офіційним Партнером 11-го НФСР виступила компанія PepsiCo Україна.

Оргкомітет 11-го НФСР із величезним піднесенням повідомляє, що Партнером Фестивалю стала компанія MedlistMarketing. З моменту утворення, у 2016 році, та до сьогодні компанія є лідером у напрямку діджиталізації управління бізнесом на фармацевтичному та медичному ринках. Основними спеціалізаціями MedlistMarketing є інтернет-маркетинг повного циклу, КАМ-аутсорсинг для фармкомпаній та реалізація інформаційно-навчальних проектів для медичного сегменту на базі власної онлайн платформи MediCase.

За регламентом Фестивалю Партнер НФСР започатковує тематичну номінацію. Компанією MedlistMarketing запропонована номінація «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству». Як бачимо, вона співзвучна із головним напрямом роботи фірми та є гостро соціальною.

Як відзначив один із засновників НФСР, голова Спілки рекламістів України, професор Євген Ромат:

– Із компанією MedlistMarketing Оргкомітет НФСР пов’язують давні дружні та ділові стосунки. Приємно, що Партнером Фестивалю стає така інноваційна, високопрофесійна, у хорошому сенсі цього поняття, агресивна компанія. Крім відповідної партнерської допомоги Фестиваль отримав цілу порцію свіжих ідей та порад. Вітаємо нового Партнера 11-го НФСР – компанію MedlistMarketing!

Генеральний директор компанії  MedlistMarketing, Сергій Тимощук, у свою чергу, зазначив:

– На наше глибоке переконання, успішний бізнес в Україні, як і в усьому світі, не може не бути соціально відповідальним. В компанії MedlistMarketing ми підтримуємо такі цінності, як повага до особистості, чесність і довіру! Ми віримо в людей та їх можливості. Саме цим пояснюється пропозиція нами тематичної номінації «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству». Будемо раді вітати переможців цієї номінації!!!

Нагадаємо, що заключні події Фестивалю відбудуться в конференц-залі київського готелю «Салют», 12-й панорамний поверх. (До речі, найвища геолокація м. Києва!).

Довідкова інформація: Конкурсні роботи приймаються Оргкомітетом до 18 жовтня 2019 року. Електронна адреса для подачі робіт в електронному вигляді: [email protected]. Поточна інформація (у т. ч. Положення 11-го НФСР) – на офіційному сайті Національного фестивалю соціальної реклами®:http://socialfestival.in.ua.

Нагадуємо, що роботи, що беруть участь в тематичних номінаціях від Партнерів («Стимулювання роздільного збору відходів населенням як чинник захисту довкілля» та «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству») завдяки Партнерам звільняються від необхідності сплати учасниками оргвнесків.


Останні публікації цього розділу:

Соціологічне опитування власників земельних ділянок, дослідження по адміністративних процедурах, оцінка рівня корупції та опитування жителів об’єднаних територівльних громад (ОТГ) щодо їх активної участі у житті громади

Тендер на закупівлю комп'ютерної техніки

Конкурс для громад на отримання грантів з підвищення енергоефективності

Конкурс постачальників послуг з усного синхронного перекладу на 2020 рік

Аналіз та розробка нормативних документів щодо легалізації зареєстрованого цивільного партнерства

Навчальна поїздка до Словаччини для освітян з малих та середніх міст