7 смертних гріхів на Facebook: що зробити, аби ваші френди стали вашими ворогами

Додати в чат 50-70 осіб, і почати цікаве, на вашу думку, обговорення; привітати їх в чаті зі святами; поділитися смішною картинкою тощо. Відмічати людей в публікаціях, фотографіях, які до них ...

Додано:
Maryna Hovorukhina

20
7 смертних гріхів на Facebook: що зробити, аби ваші френди стали вашими ворогами
  1. Додати в чат 50-70 осіб, і почати цікаве, на вашу думку, обговорення; привітати їх в чаті зі святами; поділитися смішною картинкою тощо.
  2. Відмічати людей в публікаціях, фотографіях, які до них зовсім не мають стосунку. Навіть якщо ви хочете їх привітати чи показати щось, на вашу думку, важливе. Якщо людини немає на фото чи в публікації, не треба її там відмічати.
  3. Створювати сторінку організації як профіль людини. «Вам в друзі проситься Благодійний фонд «Зірочка», чи хочете ви мати його за друга?» – НІ і ще раз НІ!
  4. Викладати на сторінці своєї організації новини з сайту без жодного підпису, просто посиланням на веб-сторінку. Ну звісно, ви ж заняті люди, написати рядок-інший, аби зацікавити людей – це щось вище ваших можливостей.
  5. Викладати по 10 новин в день про вашу організацію. Ви ж єдина організація, яка викладає новини, тільки вас всі і читають. Інших не існує.
  6. Викладати «звітні» фоточки і новини про діяльність організації. «У нас відбувся тренінг, в якому взяло участь 20 осіб, захід відбувся за підтримки прекрасного донора» і загальний план людей, які когось слухають. Скажу по секрету – це нікому не цікаво (ну, можливо, донору).
  7. Не знати хто ваша цільова аудиторія, для кого ви пишете, і що ви хочете своїми постами досягти.


Останні публікації цього розділу:

Проблема 21 травня. Легітимний президент чи стан interregnum*?

Напрями безбар’єрності в молодіжній роботі

Що не є форум-театром або культура поваги до авторських методик

Як громадським і благодійним організаціями покращити комунікацію?

Як зупиняти кризи в корені: три рекомендації для донорів

Де і як шукати ідеї для проєктів?