Громадський Простір — кризове реагування, комунікації, спостереження

Як зустріла кризу команда Простору, яка давно має досвід онлайн роботи та планування, та все ж робила і свої кроки для термінового реагування — розповіла Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”.

Передовсім, це забезпечення стабільної роботи 24/7 інформаційної інфраструктури, яка працює в інтересах всього громадського сектору. Спостерігалась нова хвиля реєстрацій, підписок та дописувань на портал — Простір оперативно реагував.

Під час Форуму «Життя на межі миру. Громадські ініціативи змінюють життя українських громад» команда Громадського Простору організувала спільне обговорення з регіональними НУО — про комунікації за часів пандемії, про досвід проживання кризи для команд.

 

Детальніше тут: Криза як шанс: адаптація до викликів та інсайти від громадських організацій.


Останні публікації цього розділу:

Слава ЗСУ!

Декларації про партисипацію: чи є місце громадській участі у плануванні міського розвитку?

Децентралізація: чи буде продовження реформи?

ProstirTalks: Як через комунікацію знаходити довгочасний win-win?

Павло Шеремета. Ідеї та рішення для успішних громад

Ірина Соловей. Ідеї та рішення для успішних громад