Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Марія Артеменко, засновниця і керівниця Центру розвитку благодійності, БФ «Клуб Добродіїв», на SHKALA виступила із доповіддю про те, як зробити благодійність модною.

Дізнайтеся:

  • який відсоток українців пожертвував кошти на благодійність протягом 2018 року;
  • чому добро потребує реклами;
  • що таке ефективний альтруїзм;
  • чому кожен благодійний фонд має створюватися, щоб закритися;
  • що таке логістика інформації.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Марія Артеменко: Як зробити благодійність модною?

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями