Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін

Про що забувають організації, коли комунікують чутливі теми? Як достукатися до людей через інформаційні кампанії, аби відбулася потрібна зміна поведінки? Чому класна ідея соціальної кампанії може виявитися провальною? 

Власним досвідом на форумі Shkala поділилися представники громадських та благодійних організацій — учасники дискусії “Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін”. Модерувала дискусію Єлизавета Кузьменко, правозахисниця та журналістка.

Панелисти:

  • Тимур Левчук, виконавчий директор ГО «Точка опори ЮА», керівник проекту «Український індекс корпоративної рівності»
  • Анастасія Дєєва, директорка БО «100% життя»
  • Людмила Янкіна, правозахисниця, керівниця проекту «Свобода пересування для кожного: Реформа системи реєстрації місця проживання в Україні», Центру прав людини ZMINA
  • Анна Котенко, виконавча директорка БО «Мережа 100 відсотків життя Рівне», керівниця проекту «Підвищення ролі громадянського суспільства в забезпеченні прав дітей, які потребують паліативної допомоги»

Читати також: Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін.

 Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями