Від просування до комунікацій задля соціальних змін

Що потрібно, аби змінити поведінку людей? Чи просто це? Що потрібно враховувати, коли громадські організації, і не лише, планують інформаційну кампанію, аби досягти поставлених цілей?

Своїм досвідом, а також успішними прикладами на форумі Shkala поділилися представники донорської спільноти — учасники панельної дискусії “Від просування до комунікацій задля соціальних змін”. Модерувала дискусію Орися Луцевич, експертка Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні, керівниця Українського форуму в межах програми Росія та Євразія в Chatham House.

Панелисти:

  • Марті Луцар, менеджер з комунікацій Представництва ЄС в Україні
  • Карен Мадоян, спеціаліст з медіа та просування діяльності USAID «Демократичне управління Східною активністю»
  • Маркус Бранд, керівник групи демократичного управління ПРООН
  • Юлія Курнишова, менеджерка зі стратегічних комунікацій USAID/ENGAGE
  • Тетяна Подобінська-Штик, експертка Фонду сприяння демократії Посольства США

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Просто та без бюрократизму або Що радять донори для ефективності комунікаційних кампаній.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями