Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Тетяна Білозорова, New Business Creative Group Head в TABASCO, на форумі SHKALA виступила з доповіддю про міжнародні креативні соціальні кампанії, у яких варто повчитися. 

Дізнайтеся: 

  • про два головних гріха соціалки; 
  • як швидко опинитися в могильній ямі;
  • як змусити людей добровільно віддавати органи; 
  • як бути здоровими і не мити руки; 
  • як приймати ліки, не приймаючи ліки; 
  • як побачити те, чого ніколи не видно.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Тетяна Білозорова про креатив та два головних гріха соціальних кампаній.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання

Ігор Козловський: росія не врахувала, що в нас суб'єктне громадянське суспільство