Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Дослідники виділили 7 психотипів українців, які є визначальними при формулюванні ваших меседжів. До речі, як виявилось, в українському суспільстві переважають проактивні групи. 

“Ми живемо в супер-насиченому інформаційному світі, де щодня безліч меседжів, інформації бомбардують наш мозок. Відповідно наші фільтри сприйняття стають більш жорсткими. Не кожне інформаційне повідомлення ми сприймаємо, а тим більше запам’ятовуємо,” — говорить Євгенія Близнюк, засновниця та директорка аналітичної агенції Corestone Group.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Психотипи українців або як знайти ключ до своєї аудиторії.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями