Перемоги та поразки комунікації європейської інтеграції — Олена Конопля

Що спрацьовує, а що ні, коли комунікуєш таку складну тему як євроінтеграція? Як перетворити несвідому підтримку євроінтеграції серед українців на свідому? З якими викликами доводиться стикатися та як їх подолати?

Інсайтами ділиться Олена Конопля, екс радниця, керівниця комунікаційної команди Офісу віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України. 

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Як комунікувати мрію? Євроінтеграційні інсайти від Олени Коноплі.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями

Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін

Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим