Коли знаменитості допомагають, а коли заважають?

Панельна дискусія

Модераторка: Єлизавета Кузьменко, правозахисниця, журналістка

Панелистки:

  • Альона Зубченко, менеджерка з комунікацій та адвокасі Фонду ООН у галузі народонаселення
  • Євгенія Аратовська, засновниця No Waste Service, «Україна без сміття»
  • Ніна Сорокопуд, керівниця відділу зовнішніх комунікацій ЮНІСЕФ Україна 

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями