Як активувати українців. П’ять висновків за останні п’ять років життя — Аліна Фролова

Аліна Фролова — директорка з розвитку «Stratcom Україна», експертка з маркетингових та стратегічних комунікацій, радниця міністра інформаційної політики України.

Дізнайтеся:

  • чому важливі соціальні проекти — не обов’язково sexy;
  • чому бути доброю людиною і хотіти допомагати іншим не означає бути волонтером;
  • чи виграли НУО від того факту, що до них прийшли люди з бізнесу; 
  • чому сталі зміни — марафон без швидких результатів; 
  • що треба робити, щоб бути генераторами змін.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Аліна Фролова про те, як активувати українців: п’ять висновків за останні п’ять років життя

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання

Ігор Козловський: росія не врахувала, що в нас суб'єктне громадянське суспільство