Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

Перший день Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA почався з напутньої промови Наталії Попович, засновниці One Philosophy Group і співзасновниці Українського кризового медіа-центру, та Наталю Ольберт-Сінько, керівної партнерки Be-it Health & Social Impact, які розповіли, через що кампанії соціальних змін часто невдалі, чому завжди слід враховувати правило 4P для соціальних змін і які п’ять питань треба задати собі перед початком будь-якої комунікаційної кампанії.

Спікерки:

  • Наталія Попович — Засновниця One Philosophy Group і співзасновниця Українського кризового медіа-центру
  • Наталя Ольберт-Сінько — Керівна партнерка Be-it Health & Social Impact

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Апатія аудиторії та 70% на дослідження, або Чому не вдасться досягнути соціальних змін швидко

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Віктор Тимощук про реформу державної служби

Максим Лациба про діалог між владою і громадянським суспільством

PlatForum: діалог громадянського суспільства, влади та громадян

Соціальне замовлення — можливості для України

Вигнані на степи. Презентація книги у Києві

VI Національний рейтинг благодійників. Урочисте вручення відзнак