Як комунікації змінюють ставлення до вакцинації? Анна Суходольська

Нещодавній спалах епідемії кору актуалізував проблему вакцинації населення в Україні. 

За статистикою, у 2008 році лише 28 % батьків позитивно сприймали вакцинацію. Після цього стало падати охоплення. Все це призвело до того, що 2016-2017 роках  в Україні був найнижчий рівень вакцинації в Європі.

Але на сьогодні можна констатувати велике позитивне зрушення

З 63 % українських мам у попередні роки до 88% мам сьогодні сказали, що вони вакцинують або намагаються вакцинувати своїх дітей за календарем. Сьогодні зменшується відсоток тих, хто не вакцинував дітей взагалі. Тобто ми можемо бачити зміни у ставленні, є зміни в практиці. 

Як був досягнутий такий успіх? Велика заслуга в цьому належить саме комунікаційним компаніям

Про те, як створювалися такі компанії, розказала Анна Суходольска, керівниця програм комунікації для розвитку ЮНІСЕФ в Україні на форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін Shkala.

Детальніше тут.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Олександр Ярема про Нацстратегію сприяння розвитку громадянського суспільства України

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями