Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

Перший день Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA почався з напутньої промови Наталії Попович, засновниці One Philosophy Group і співзасновниці Українського кризового медіа-центру, та Наталю Ольберт-Сінько, керівної партнерки Be-it Health & Social Impact, які розповіли, через що кампанії соціальних змін часто невдалі, чому завжди слід враховувати правило 4P для соціальних змін і які п’ять питань треба задати собі перед початком будь-якої комунікаційної кампанії.

Детальніше тут.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

VI Національний рейтинг благодійників. Урочисте вручення відзнак

Комунікації у галузі охорони здоров'я — Саад Б. Омер

Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації

Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

5-й форум місцевих ініціатив у Луцьку

10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська