10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська

Анастасія Нуржинська, експертка з комунікацій Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні, вже 15 років займається комунікаціями та провела чимало інформаційних кампаній. Але не всі кампанії, на жаль, приводять до змін.  

Чому так трапляється? Що необхідно враховувати комунікаційникам у своїй роботі, аби соціальні кампанії мали ефект? Про найголовніше у просторовому вимірі комунікацій — у лекції Анастасії Нуржинської.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Люди не завжди раціональні? Інструменти комунікацій для поведінкових змін від Анастасії Нуржинської

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями

Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін