10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська

Анастасія Нуржинська, експертка з комунікацій Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні, вже 15 років займається комунікаціями та провела чимало інформаційних кампаній. Але не всі кампанії, на жаль, приводять до змін.  

Чому так трапляється? Що необхідно враховувати комунікаційникам у своїй роботі, аби соціальні кампанії мали ефект? Про найголовніше у просторовому вимірі комунікацій — у лекції Анастасії Нуржинської.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Люди не завжди раціональні? Інструменти комунікацій для поведінкових змін від Анастасії Нуржинської

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання

Ігор Козловський: росія не врахувала, що в нас суб'єктне громадянське суспільство