Алла Прунь про зміни в громадських комунікаціях

Ми живемо в супер перенасиченому інформаційному полі. Конкуренція за увагу шалена. Хто вже практикує smart-комунікації, той дає собі шанс бути поміченим, хто оволодів мистецтвом розповідати історії, сегментувати аудиторію, говорити їхньою мовою — та ще й візуально, у того є кілька секунд додаткової уваги на поінформувати. 

Такими словами надихаючої промови стартувала SHKALA — Форум комунікацій для соціальних змін Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”, головна редакторка EUProstir.

Детальніше тут.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями

Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін