Алла Прунь про зміни в громадських комунікаціях

Ми живемо в супер перенасиченому інформаційному полі. Конкуренція за увагу шалена. Хто вже практикує smart-комунікації, той дає собі шанс бути поміченим, хто оволодів мистецтвом розповідати історії, сегментувати аудиторію, говорити їхньою мовою — та ще й візуально, у того є кілька секунд додаткової уваги на поінформувати. 

Такими словами надихаючої промови стартувала SHKALA — Форум комунікацій для соціальних змін Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”, головна редакторка EUProstir.

Детальніше тут.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

VI Національний рейтинг благодійників. Урочисте вручення відзнак

Комунікації у галузі охорони здоров'я — Саад Б. Омер

Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації

Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

5-й форум місцевих ініціатив у Луцьку

10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська