Активісти закликали українців розповідати про публічні простори їхніх міст

4 серпня в Українському кризовому медіа центрі в Києві команда громадської організації «Інститут успішного міста» презентували онлайн-мапу публічних просторів України - #УрбанПростір. Новий сервіс ...

1
Активісти закликали українців розповідати про публічні простори їхніх міст

4 серпня в Українському кризовому медіа центрі в Києві команда громадської організації «Інститут успішного міста» презентували онлайн-мапу публічних просторів України – #УрбанПростір.

Новий сервіс має вигляд інтерактивної карти, на якій позначено коворкінги, платформи громадських ініціатив (арт-простори, творчі майстерні), зелені громадські простори (сквери, парки, набережні), сучасні бібліотеки та музеї.

Мета проекту «УрбанПростір» – популяризація публічних просторів та поширення інформації про наявні вільні простори. Ми прагнемо показати людям, що все в їх силах, і не завжди потрібні великі кошти та ресурси, щоб змінити своє місто.

На карту нанесено вже понад 160 публічних просторів з 15 областей України з майже 40 міст.

2

При цьому кожен бажаючий може додавати інформацію про ще не нанесені на карту локації.

«Кожен охочий може долучитися до розширення проекту додавши на карту місце через спеціально розроблену форму на веб-сайті. Слід зазначити, що за півмісяці після запуску сайту саме користувачі, різні активісти додали на простір близько 50 локацій», – підкреслила голова громадської організації Анастасія Руденко.

Насамкінець активісти закликали українців розповідати у соціальних мережах про міські публічні простри.

«Пишіть про ваші улюблені затишні місця чи ті, що потребують змін на своїй сторінці у Facebook з хештегом #УрбанПростір і ми поділимося цією інформацією», – зазначила голова громадської організації.

Анастасія Руденко також додала, що з часом на карту заплановано додавати місця, де можна було б створити публічний простір, що, за її словами, надасть можливість об’єднати активістів навколо ідеї створення нових локацій.

 


Останні публікації цього розділу:

Комунікації у галузі охорони здоров'я — Саад Б. Омер

Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації

Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

5-й форум місцевих ініціатив у Луцьку

10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська

Сила поведінкової науки — Йєт Сандерс