Михайло Чаплига про громадські консультації

Михайло Чаплига, представник Уповноваженого з питань зв’язків із громадськістю та інформаційних технологій (Секретаріат Уповноваженого Верховної ради України з прав людини) під час конференції “Співпраця місцевої влади і громадських організацій. Просування добрих практик”  18 січня 2017 року розповів про свій погляд на інструмент громадських консультацій.

Михайло Чаплига

“Коли ми говоримо слово “консультація”, я б дуже хотів, щоб ми розуміли, що це не просто “поговорили”, а потім хай собі роблять, а ми їх будемо критикувати, ні. Консультації – це готовність відповідати за власні рекомендації, це готовність брати участь, і це готовність нести відповідальність за наслідки. Тоді, повірте, влада – і місцева, і центральна – будь-яка, буде бачити в вас партнерів, вони готові будуть вас пускати, і ви дійсно зможете впливати на процес”. 

Конференція стала підсумковим заходом проекту, що був присвячений практиці громадських консультацій на місцевому рівні і частиною семінару «Ефективні дії на виклики гуманітарної кризи: місцеві громади» в рамках проекту «Активні громадські дії на подолання гуманітарної кризи в Україні». Одне із головних завдань конференції – обмін найкращими практиками та ініціативами, що виникли або здійснюються під час проекту “Співпраця місцевої влади і громадських організацій. Просування добрих практик”.

Організатори конференції: Гельсінський Фонд з Прав Людини (Польща), громадська організація “MART”, Центр гуманістичних технологій “АХАЛАР”,  в рамках Польско-Канадскої Програми Підтримки Демократії, що фінансується коштами польської допомоги для розвитку Міністерства Іноземних Справ Республіки Польща та Канадського Міністерства Іноземних Справ, Торгівлі та Розвитку.

Освітній дім прав людини в Чернігові та Українська Гельсінська спілка з прав людини в рамках Всеукраїнської освітньої програми “Розуміємо права людини” за фінансової підтримки Національного фонду підтримки демократії (NED).


Останні публікації цього розділу:

Комунікації у галузі охорони здоров'я — Саад Б. Омер

Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації

Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько

5-й форум місцевих ініціатив у Луцьку

10 інструментів комунікацій для соціальних змін — Анастасія Нуржинська

Сила поведінкової науки — Йєт Сандерс